Gå til innhold

Lønnsoppgjør i 2006


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg jobber i et lite konsulentselskap og skal snart reforhandle lønnsbetingelser for neste år.

 

Jeg er i den forbindelse usikker på hvor mange prosent økning jeg bør forvente meg.

 

Har lest et sted at at gj.snittlig avtalt oppgjør i år har vært 5,5%, noe som jo betyr at at noen må ha fått oppgjør på minst 7-8% mens andre har sikkert er nede i 2-3%

 

Hyggelig viss noen kan skrive hva de har fått i lønnstigning :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713

Tror heller du skal se tilbake på hvilke resultater du har vist og hvilke prosjekter du skal være med i fremtiden.

 

Om man bytter fra 1. linje til 3. linje er det naturlig å gå opp mer enn bare noen prosent - med mindre man lå unaturlig høyt fra før.

Lenke til kommentar
Tror heller du skal se tilbake på hvilke resultater du har vist og hvilke prosjekter du skal være med i fremtiden.

 

Om man bytter fra 1. linje til 3. linje er det naturlig å gå opp mer enn bare noen prosent - med mindre man lå unaturlig høyt fra før.

7319896[/snapback]

 

Enig i det kan være mange forhold som spiller inn, men samtidig så er det mange selskap som gir et fast prosenttillegg til alle ansatte gjerne med individuelle justeringer for prestasjon.

 

Jeg kommer til å gjøre samme jobben neste år som jeg gjør i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...