Sjøbanan Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 hei noen som har peiling på hva som kan gjør at overførings speeden på msn suge? Alle som skal sende meg noe, eller jeg til dem, får så volsomt dårlig speed har åpnet porter og UpNp. Er håpløst, har testet pcen på ett annet internett vor det gikk mye raskere. Begge plassene jeg bruker internett er det lyse 6mbit som blir brukt. Tror det kan ha noe med ruteren eller noe og gjøre. Rutern er en Wrt54g Takk for alle svar Mvh Stian
Steina Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Eneste du kan gjøre er å overføre filene med andre programmer. Det er like tregt til alle. Filoverføring i Windows Live Messenger =
qualbeen Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 jupp, msn er generelt tregt når det gjelder filoverføring. De eneste gangene jeg har oppnåd akseptale hastigheter var når begge maskinene satt på samme lokalnett...
peace2 Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 vet noen om andre programmer som er "sjappe" til overføringer?
peace2 Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Xfire, IRC, FTP, ++++ 7337622[/snapback] ok , men for å være sikker, jeg mener et program hvor både A og B har programmet , dermed sende filer fra A til B . ikke FTP som du nevnte ( for der må man ha server) .. hvem av de bør jeg lastened?
Steina Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Du KAN jo opprette deg en konto på home.no, så laster du bare opp de filene du skal ha tak i på FTP'en der, (du trenger ingen program for dette.. du kan bare bruke nettleseren din; ftp://ftp.home.no) Også laster han som skal ha filene ned de fra http://www.home.no/brukernavnet ditt Synes du dette virker tungvindt så kan du overføre med Xfire (nesten samme som MSN, bare at det er støtte for spill), eller IRC (Et sånn chatte program) hmm.. Det er de måtene jeg overfører filer på iallfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå