arnizzz Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Det viktigste i alle MP spill er jo å lære seg banene! Når det er gjort har man kommet et godt stykke videre fra de første håpløse kampene. Det er først da man kan begynne å tenke ut måter å flanke motstanderene.
OHell Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Det viktigste i alle MP spill er jo å lære seg banene! Må si meg enig i det. Noen som blir med å spiller nå? Legg meg til i vennelista deres så inviterer jeg dere. GT: Helland
schism Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Mitt problem er nok at jeg er mest vant til mus og tastatur. Men det kommer seg etterhvert. Ellers - følg de gode gamle fjellvettreglene (ja, de virker i science fiction shooters også): - Gå aldri alene (Viktigste så langt. Enstøinger som er vant til andre online spill kan lett bli kjempet ned hvis to og to samarbeider og dekker hverandre). - Si i fra hvor du/dere går - Snu i tide (bli ikke stående rett opp og ned og bytt kuler med motstanderen) - Grav deg ned i tide (bruke cover) - Lytt til værmeldingen (vit hva de andre på laget har tenkt til). - Ha med matpakke (her foreslår jeg i denne settingen øl og saltstenger - for dere under 18 - cola og sjokolade) 7308344[/snapback] Takk for en veldig bra start på dagen! Holder på å le meg ihjel her jeg sitter. Det verste er jo at du har noen gode poeng. Konge!
Straffa Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Beste rådet jeg kan gi deg - spill mot meg. jeg er enda dårligere, mot meg får du garanterte kills. 7306370[/snapback] Gamle gubber som deg og nesten meg får da inn noen fulltreffere vi også
Rullebabb Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Det er kjempe viktig i en spiller delen og kjempe viktig i online delen. Flanke! Satt å spilte spillet foran faren min da jeg fikk det. (han liker ikke helt BLODSØL spill) men han ble skikkelig ivrig. KAST GRANAT! Flank dem, ja du må springe på flanken! Å når æ kjørte motorsaga i en fyr.. ntå.. va det der nødvendig?
BrokenTomato Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 (endret) Okey får vel bare fyre opp det når jeg kommer hjem idag. Blir gjerne med å spille med norske idag. Kan godt lage game jeg altså. Endret 27. mars 2011 av BrokenTomato
Solid Liquidious Snake Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Det er vanskelig når en er i mindretall, men ellers så funker det fett.
Dr.Peedee Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Beste rådet jeg kan gi deg - spill mot meg. jeg er enda dårligere, mot meg får du garanterte kills. 7306370[/snapback] Gamle gubber som deg og nesten meg får da inn noen fulltreffere vi også 7309014[/snapback] Vel ja. Prøver få broder'n til å kjøpe 360 og GoW, han er enda dårligere med disse kontrollene. Så kan jeg kverke han til min egen fornøyelse.
Tøffli Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Vi hadde en norsk server i går, og Avanore og Dr.Peedee sviktet oss Prøvde å få kontakt, men dere var desverre ute av rekkevidde... Vel vel, vi prøver igjen i kveld. Er dere to intressert i å bli med? Vi startet nemlig altfor sent i går, og spilte frem til klokken 5 om morgenen, så vi hadde tenkt å starte tidligere i kveld. Dersom flere vil joine går det sikkert bra, men som alle vet er det et rimelig lite antall som kan spille på samme server...
-Mr.T- Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Jeg kjenner ingen under 25 som liker saltstenger. 7308394[/snapback] Da kjenner du ikke meg -> 24 Saltstenger er digg. Personlig liker jeg ikke øl men annen alkohol passer bra også Men nå mot nestenjuletider er det best med iskald Dahls Julebrus.
-Mr.T- Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Vel ja. Prøver få broder'n til å kjøpe 360 og GoW, han er enda dårligere med disse kontrollene. Så kan jeg kverke han til min egen fornøyelse. 7309540[/snapback] Hehe, kjenner meg godt igjen i den tankegangen! Bare ikke la han spille det for lenge... kanskje han blir bedre også er det DU som blir drept til hans fornøyelse!
Nastro Azzurro Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 hehe, teamplay i et public game = HELT HÅPLØST! som regel orker jeg ikke engang ha på meg headsettet, bare whining og sutring hele tiden! Nei, mitt råd er å bare lære seg brettene å gå solo
Jakoozie Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Har ikke kjøpt meg live ennå (trenger trådløs "ting*) så jeg vet ikke helt hvordan GoW funker. Men er det bare en headset kanal? Er det mulig å lage lag helt selv hver gang? Da kan det jo lages norske "elite" squader som nesten alltid spiller sammen og samarbeider. F.eks en går alltid for Sniper og blir flink med den. En er motorsag spesialist/ maskingevær og en tar seg av heavy arms (den eksplosive buen f.eks). Noen flanker og så videre:P
_KroSjefen_ Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Har ikke kjøpt meg live ennå (trenger trådløs "ting*) så jeg vet ikke helt hvordan GoW funker. Men er det bare en headset kanal? Er det mulig å lage lag helt selv hver gang? Da kan det jo lages norske "elite" squader som nesten alltid spiller sammen og samarbeider. F.eks en går alltid for Sniper og blir flink med den. En er motorsag spesialist/ maskingevær og en tar seg av heavy arms (den eksplosive buen f.eks). Noen flanker og så videre:P 7310356[/snapback] viss du har en bærbar pc kan du bruke den som trådlaust punkt, bare lag en bro mellom tilkoblingene..men du må ha en bærbar da..
MiKRi Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 (endret) viss du har en bærbar pc kan du bruke den som trådlaust punkt, bare lag en bro mellom tilkoblingene..men du må ha en bærbar da.. 7310415[/snapback] Funker dette også med en stasjonær pc som har en trådløs tilkoblig? Bor i en kjellerleilighet og deler signaler med de som eier huset. Beklager at jeg kaprer posten din til dette spørsmålet, gidder ikke lage ny Endret 18. november 2006 av MiKRi
Doktoren Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Legg meg til også da fett med litt kamper med oss i forumet. "Alf G" er gamertagen
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 viss du har en bærbar pc kan du bruke den som trådlaust punkt, bare lag en bro mellom tilkoblingene..men du må ha en bærbar da.. 7310415[/snapback] Funker dette også med en stasjonær pc som har en trådløs tilkoblig? Bor i en kjellerleilighet og deler signaler med de som eier huset. Beklager at jeg kaprer posten din til dette spørsmålet, gidder ikke lage ny 7310520[/snapback] Er vel ingen grunn til at dette ikke skulle fungere med en stasjonær også.
Jakoozie Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Jeg har en trådløs router, og en bærbar data med trådløs tilkobling. Hva gjør jeg så?
Tor Rasmussen Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 (endret) Da må du koble Xbox360 med ledning til netverksporten i pc-en. Så går du i kontrollpanel på pc-en og velger network-connections. Så får du opp at pc har en LAN-port og en trådløs. Disse skal da settes i Bridge (høyre-klikk), slik at Xbox 360 går inn i pc-via ledning, og blir sendt videre på den trådløse delen av pc-en til ruter. Endret 18. november 2006 av trykkertor
BrokenTomato Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 (endret) Jeg kan godt bli med å spille ikveld. Men jeg må avslutte rundt elleve tenker jeg. For skal på jobb imorgen tidlig! Jeg spiller nå så bare legg meg til å invite hvis noen vil! Endret 27. mars 2011 av BrokenTomato
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå