Gå til innhold

Hardware.no: Få tilbake siden Programmer.no? og overklokking.no!


Anbefalte innlegg

sk1rty: Var du virkelig så mye på siden, når du ikke en gang husker riktig navn/domene?

 

Uansett, er enig - jeg savner programmer.no. Om jeg ser noen holdbare argumenter for å endre på dagens situasjon er en annen sak. Kanskje dette med produktiviteten, eller at programmer rett og slett fortjener sin egen side.

7444785[/snapback]

hehe :p

 

Ja, jeg var faktisk det... Jeg hadde faktisk som rutine også å gå inn der hvergang jeg hadde formatert før å fjerne Windows Messenger. Det var en guide der inne på det.

 

Så var faktisk en god del inne.

 

Men å skrive foruminnlegg mens man driver brukerstøtte over telefon er ikke anbefalt :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Takk, men likte fortsjatt den gode gamle programmer.no....

7302330[/snapback]

 

Er det nostalgi som er ute og går, eller er det noe vi faktisk ikke fikk med oss over da vi la om? I så fall hadde det vært kjekt å få vite det, så kan vi prøve å gjøre noe med det. :)

7352302[/snapback]

 

 

Savner også Progammer.no

 

og ikke minst overklokking.no

"miljøet" på overklokking var supert

 

Nå drukner den type artikler i allt annet som også er "spennende"

Lenke til kommentar

Jeg bruker begin.no for samlet nyhetsoversikt, om jeg ville se programvare-relaterte nyheter trivdes jeg mye bedre med gode, gamle programmer.no. Både overklokking og programmer-delene har jo blitt kraftig nedprioritert etter at de ble spleiset inn i de andre sidene. Likte nettverket mye bedre når produktiviteten var mye høyere, nå blir det mest forumbruk på meg..

 

Å få tilbake programmer.no og overklokking.no (og å få reversing.no / hacking.no - ønsketenkning) hadde bedret mitt syn på hw-nettverket betraktelig.

Lenke til kommentar

Innse det folkens: disse nettstedene kommer neppe tilbake uansett hvor mye vi snakker om det. Dette er en beslutning som ledelsen har tatt med begrunnelse: "like godt å samle alt på samme sted". Desverre har dette ikke fungert i praksis og tviler på at HW Nett har nok ressurser til å sette igang disse sidene igjen. En felles nettportal fungerer kun hvis man fortsatt har de samme redaksjonene i arbeid med nye artkler, noe i dette tilfelde ikke det er.

 

Desverre leverer ikke HW opp til visjonen om portalen. Jeg ser ingen nytte med denne tråden ettersom ingen sentralt i ledelsen har kommentert noe konstruktivt i tråden. Ledelsen kunne gjerne ha kommet med siste ordet om hvorfor ting har blitt slik de har blitt og hva som kommer til å skje videre samt stengt tråden.

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi alle savner programmer.no,men det som hadde vært en ide ,hadde vært å legge programmer siden av webshopguide på hardware.no der er det plass til en link for dette

forandringer er bra det også. Jeg mener hardware.no trenger en overhaling. tenk hvor fint det hadde vært hvis vi kunne se hardware.no i 3d. Det er mye vi kan gjøre så lenge vilja er tilstede for dette. Redesigning av hele hardware.no til en fin 3d side.

Når jeg blar her av og til føles det som jeg blar på et måte fortsatt i windows 2000.

Som at vi sitter fast i fortida på et vis.

Så her mener jeg det trengs en overhaling.

Endret av Mr_Ghost
Lenke til kommentar

De sa vel så flott engang at de skulle fortsette å teste produkter.

 

Siden hw.no og programmer.no samt overklokking.no er slått sammen, er det jo ikke noe spennende å lese om lengre på den kanten.

 

Vet ikke om det er imot deres egne ord.

Vinteren 2005 gikk Orkla Media inn på eiersiden i Hardware.no, for så i begynnelsen av juli samme år kjøpe resten av aksjene i selskapet. Dermed har Hardware.no fått en solid og profesjonell aktør i ryggen for den videre satsningen.

 

Hvor ble det av satsningen ? "slå sammen flere nettsider, mindre arbeid mer penger i kassa"

 

Ja tidligere kunne dere nok klage på Økonomien, men ikke nå lengre ja vi vet dere tjener penger.

 

Det har kansje blitt litt mer slik tankegang som jo mindre nytt på siden jo mer klikker vi på reklamen?

 

Eller syntes netbutikkene at dere tjener så utrolig godt at dere må kjøpe hw for å teste den.

Eller har dere mistet troverdighet hos butikkene.

 

My 5 Cents

 

Har dere foresten fått testa den fabelaktive PSU testeren dere skrøyt av å handla inn.

Ohh så det nå.

Sist brukt 27. nov. 2006 14:12

Endret av JonV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...