Gå til innhold

Hardware.no: Få tilbake siden Programmer.no? og overklokking.no!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk, men likte fortsjatt den gode gamle programmer.no....

7302330[/snapback]

 

Er det nostalgi som er ute og går, eller er det noe vi faktisk ikke fikk med oss over da vi la om? I så fall hadde det vært kjekt å få vite det, så kan vi prøve å gjøre noe med det. :)

7352302[/snapback]

jeg likte det nå slik det var, for vill jeg lese programmer så gikk jeg til programmer.no, spill så til gamer.no osv...

Det var liksom greit og lese om programmer uten å også måtte gå igenom en dunge med annet stuff... :p

Vet av flere som savner sia..

Lenke til kommentar
jeg likte det nå slik det var, for vill jeg lese programmer så gikk jeg til programmer.no, spill så til gamer.no osv...

Det var liksom greit og lese om programmer uten å også måtte gå igenom en dunge med annet stuff... :p

Vet av flere som savner sia..

7353578[/snapback]

 

Slenger meg på her :)

Lenke til kommentar

Greit nok med at vi får servert programvare-nyheter via HW.no slash programvare men produktiviteten etter omleggingen rundt programmer.no/hw.no er jo en helt annen sak..

 

Skulle produktiviteten etter alle omleggingene ha vært som før, hadde vi hatt 2 nye, hele, forsider om dagen da :dontgetit:

 

 

Til info:

Dette ble nevnt av samtlige under intervjuen vedrørende driften av hw.no i høst :)

Endret av Zande
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hender fortsatt at jeg glemmer meg litt å skriver www.overklokking.no i adresselinja..var en vanesak før.. nå finner jeg ikke stort om overklokking på hw.no lenger..mest på forumet og det er ikke like morro som en skikkelig artikkel for eks :no:

Endret av b0rre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...