Gå til innhold

Skifte Navn - WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

finn DIN greie... min greie er sjokolade, så alle mine chars har navn fra sjokolade..

Main charen min heter Meller, alten min er Daimongo... Har også en horde alt som heter Meurisse (som visstnok var en sjokolade i belgia)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

til din Nelf Hunter.. Legoless:) Hahaha spilte AV i stad med en fyr some het Hordeeater. Smilte litt at horde voldtok han helt. Litt ironisk og dårlig humor :!:

Skrevet

Skjønner meg egentlign ikke på folk som lager kødde name. har altids likt ordentlige names på chars. så jeg endte opp med å kalle huntern min Lefcael, som betyr Silverarrow på Alvisk.

etter det så har jeg:

Zhartha - Mage - Human

Larian - Warrior - Human

Zica - Rogue - Gnom (Nei, ikke en liten en med rosa/grønt hår, faktisk brunt)

Chronophobia - Warlock - Gnome (Nei, heller ikke en med rosa/grønt hår, Hvit)

Lefcael - Hunter - Night Elf (kun pga. Shadowmeld, som var imba før det ble nerfa)

Ragnun - Priest - Dwarf (Pga, Fearward)

Adeena - Paladin - Human

For TBC, har jeg holdt av et navn for Shaman, Adelante. som da blir dranei :)

kansje det eneste latterlige navnet mitt er på druiden min som er

Beowolf

• 11 måneder senere...
Skrevet (endret)

jeg kaller min dwarf rpg char for "Hurskan" hvor jeg har lakt til historie og etternavn (som var påkrevd for rpg guilden " Hurskan Groin"

Så har jeg en Bloodelf på en pvp server som jeg har kalt for clishei...elns

Endret av xitto
Skrevet (endret)

Velg navn som alle har, på den måten unngår du å skille deg ut. Små forskjeller er alt som skal til. Er Legolaz tatt, velger du Légolaz. not

Herregud, skal det være så vanskelig å ha litt fantasi? Navn fra warcraft-lore er patetisk. Latinske navn er patetisk. Å kalle seg det samme som npcer i WoW er enda verre.

Endret av Sihar
Skrevet

min char hete "Gormr" fant det i et norrønt leksikon er ikke helt likt det sto dær så endra litt på det er ganske fornøyd med nicket mitt. er 70 UD shadowpriest btw.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...