Gå til innhold

NFS Carbon: dårligst i hele serien


Anbefalte innlegg

OMG, da, dere har prøvd DEMOEn, og allerde slakter spillet,  Jeg har prøvd demoen, syns det var litt for mange Bugs som ødela kjøreglede...

 

Men så fikk jeg fullversjon, Syns det var enorm forkjell, spesielt på styring. Jeg er fornøyd, syns det er god underholdning.

7355351[/snapback]

 

Fullversionen var underholdende i 10 minutter.. ikke spilt det siden da og det er mange uker siden..

 

skuffende..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det som skuffer meg at, jeg kan ikke "kontrolere" sladden, når man drifter da.. det er slik at bilen selv stabiliserer driften, slik at bakhjula ikkke "kommer ut" også tar en 360... Det er noe dritt, blir alt for lett da...

 

EDIT: vet at et ikke skal være en simulator, men LITT vanskelig kunne de ha gjort det...

Endret av hproslan
Lenke til kommentar

Jeg ble ikke kjempe imponert jeg heller, men Drift-moden var genial! Spillet har fått dårlig kritikk for nettopp driftinga, men der er jeg sterkt uenig! Nå har jeg kun spilt demoen, men jeg skal nok sløse bort noen hundre kroner på spillet en den dagen det er litt billigere, som jeg gjorde med Most Wanted, som faktisk er et av de beste i serien, kanskje...?

 

EDIT: og forresten, Vallhall, den linken der er egentlig litt unødvendig, ettersom har duden klager mest på hvordan det fungerer til pc. Man kjøper ikke NFS: Carbon til 360 for å bruke tastatur, gjør man vel?

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Ser folk spør hvorfor så mange syter og klager over Carbon og de siste NFS spillene generelt, vel..det må da vere ein grunn til at ramaskrikene blir høgere og høgere for hvert spill som kommer? :p

 

Er vel heslt NFS-veteranene som har gitt opp alt, mens "nykomlingene" som blir våte i trusa av Fast & The Furies filmene finner disse spilla artige nok ;) Eller noe sånnt?

Lenke til kommentar
Ser folk spør hvorfor så mange syter og klager over Carbon og de siste NFS spillene generelt, vel..det må da vere ein grunn til  at ramaskrikene blir høgere og høgere for hvert spill som kommer? :p

 

Er vel heslt NFS-veteranene som har gitt opp alt, mens "nykomlingene" som blir våte i trusa av Fast & The Furies filmene finner disse spilla artige nok ;) Eller noe sånnt?

7371414[/snapback]

 

Der tror jeg du traff spikeren midt på det velkjente hodet. Jeg har spilt NFS helt siden det aller første spillet kom, og kost meg glugg i hjel med (de fleste) oppfølgerene. NFS underground 1 var tøft, det var jo noe helt nytt. Men nå er det melkekua med sure oppstøt som har kommet på besøk, og den ser ikke ut til å dra igjen heller. Jeg gråter over NFS.

Lenke til kommentar

Kudos til meg for den posten da, og eg i likhet med deg har herjet i samtlige NFS spill (bortsett fra Road Challange/Hig Stakes og Hot Pursuit 2) Og endte opp med Porsche 2000 sopm det beste spillet. Dog måtte eg formatere maskina og fordømme serien med det første Underground spillet. Det var upløyd mark som valgte å grave litt for dypt,samt spa opp eit miljø med kvalmende mye bling bling og yoyo-faktor som drepte absolutt alt. Beklager, men det der blir eg faktisk kvalm av.

 

Og jaggu er det godt folk er forskjellige her i verden :)

Lenke til kommentar
Er vel heslt NFS-veteranene som har gitt opp alt, mens "nykomlingene" som blir våte i trusa av Fast & The Furies filmene finner disse spilla artige nok ;) Eller noe sånnt?

7371414[/snapback]

 

helt enig, det er vel mest nykomlingene som liker det. Jeg for min del har spilt nesten fra starten av, begyne med NFS 2 jeg da. NFS har aldri vært det samme siden Porsche.

Lenke til kommentar
For å vere ærlig så trur eg at vi som var med fra starten av ikkje kan bli fornøyd igjen med denne serien. Om EA makter å bringe den tilbake til sine røtter, skal du se vi setter igang hylekoret igjen. Noe blir nok "feil" uansett åssen vi vrir og vender på det :p

7377800[/snapback]

 

hadde vært tøft med et nytt Hot Pusuit 3 eller noe i den duren. NFS Ferrari sitedet for porche. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...