Gå til innhold

Første red steel anmeldelse?


Damon_Albarn

Anbefalte innlegg

Ngamer uk har anmeldt red steel.

 

90/100

"It's liquid movement... A massive improvement on previous console FPS control... Not only making excellent use of the Wii's controllers, this is huge fun in its own right. For a launch title to get so much right is an indicator of great things to come."

 

http://www.gamerankings.com/htmlpages4/932528.asp

 

 

 

koselig... Virker som om Ubisoft har fått bitene på plass. Iallefall forbedret ting kraftig. Tipper det vil få en del blandet mottagelse, men magefølsesen min sier meg at det blir heftig... og magefølsesen min har somregel rett:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forventer ikke all verden av dette spillet, har av en eller annen grunn gått lei av fps skytespill, men kanskje dette her greier å få meg til å like fps spill igjen.

 

Har forhåndsbestillt både dette og zelda (første på lista i den lokale BRIO butikken :D ), og regner med at disse 2 spillene og Gears of War er mer en nok spill i jula...

 

Lurer foresten på om jeg skal skaffe meg en unge eller no, som jeg kan dra med inn i Brio butikken, har en feeling om at folk stirrer rart på en som er godt uti 20 åra og som går å sikler i lekebutikken....

Endret av john_mcclane
Lenke til kommentar

Er veldig skeptisk til dette spillet. De la nylig ut en video på IGN hvor Matt og Bozon spilte det og snakket litt om spillet. De var ikke helt fornøyde med styringa. Man snur seg altfor sakte visstnok, men det at man kan locke seg på fiender og sirkle rundt dem skulle visst hjelpe en del. Styringa var visst fobedret men fortsatt ikke helt der det burde være. Får se hva Gamespot og IGN sier før jeg bestemmer meg om jeg kjøper det ved launch. Spillet har jo unektelig potensiale.

Lenke til kommentar
Forventer ikke all verden av dette spillet, har av en eller annen grunn gått lei av fps skytespill, men kanskje dette her greier å få meg til å like fps spill igjen.

7286997[/snapback]

Kanskje fordi det har vore tilnærma det same om att og om att sidan 1993? ;)

 

Novel, ser bra ut for lanseringstitlane til Wii dette her :). Men eg må spørre Nintendo-folket her: Er verkeleg Nintendo-spela so enormt bra som omtalane skal ha det til? Eg hugsar mange Gamecube-spel òg som fekk 10/10, 99.5/100, osb. Er dei so suverene, eller er der ein del hype og karakterinflasjon inne i det?

 

Kay

Lenke til kommentar
Kanskje fordi det har vore tilnærma det same om att og om att sidan 1993? ;)

 

Novel, ser bra ut for lanseringstitlane til Wii dette her :). Men eg må spørre Nintendo-folket her: Er verkeleg Nintendo-spela so enormt bra som omtalane skal ha det til? Eg hugsar mange Gamecube-spel òg som fekk 10/10, 99.5/100, osb. Er dei so suverene, eller er der ein del hype og karakterinflasjon inne i det?

 

Kay

7287117[/snapback]

 

Er vel ikke så mange Nintendospill som får så ekstremt høye karakterer. Men de som får det fortjener det som regel. Ingenting som slår Metroid Prime og Zelda:TWW på forrige generasjon konsoller for min del ihvertfall. Og tydelig at spillpressen deler dette synet.

Endret av Dinex
Lenke til kommentar
Er vel ikke så mange Nintendospill som får så ekstremt høye karakterer. Men de som får det fortjener det som regel. Ingenting som slår Metroid Prime og Zelda:TWW på forrige generasjon konsoller for min del ihvertfall. Og tydelig at spillpressen deler dette synet.

7287146[/snapback]

Ja, det var vel eigentleg desse spela eg tenkte på. Det hadde kanskje passa betre å ta dette opp på Zelda-tråden.

 

Det skal komme ein Gamecube og ein del av toppspela i posten om ikkje so lenge, so då får eg vel sjå sjølv. :)

 

Kay

Lenke til kommentar

Har fått et bedre inntrykk av Red Steel nå enn det jeg hadde under E3. Det ser ut som mye er gjort for å bedre siktefunksjonen, og nyheten om at sensitiviteten er justerbar, lover godt for det ferdige produktet. Likevel burde utviklerne ha hørt på dem som etterlyser en raskere måte å snu seg på. Hvor vanskelig kan det være? En knapp som roterer kameraet 180 grader horisontalt ville hjulpet mye, særlig i situasjoner der du har Uzi-bærende yakuzaer i ryggen.

 

Bind "A" turn_180

 

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...