Gå til innhold

Office 2007 i bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det i Excel fremdeles er en begrensning i antall kolonner? Alle tidligere versjoner har tillatt maks 256 kolonner, mens "uendelig" antall rader har vært tillatt.

 

Er fremdeles 256 kolonner i bredden maks?

 

Ekstremt irriterende isåfall da jeg svært ofte trenger langt mer enn 256 kolonner...

Lenke til kommentar
Noen som vet om det i Excel fremdeles er en begrensning i antall kolonner? Alle tidligere versjoner har tillatt maks 256 kolonner, mens "uendelig" antall rader har vært tillatt.

 

Er fremdeles 256 kolonner i bredden maks?

 

Ekstremt irriterende isåfall da jeg svært ofte trenger langt mer enn 256 kolonner...

7290584[/snapback]

 

Håper du ikke trenger å printe ut det du skriver :p

 

Er det mye som kreves for å få tilgang for å laste ned en versjon?

Endret av Peder82
Lenke til kommentar
Noen som vet om det i Excel fremdeles er en begrensning i antall kolonner? Alle tidligere versjoner har tillatt maks 256 kolonner, mens "uendelig" antall rader har vært tillatt.

 

Er fremdeles 256 kolonner i bredden maks?

 

Ekstremt irriterende isåfall da jeg svært ofte trenger langt mer enn 256 kolonner...

7290584[/snapback]

 

Tidligere versjoner har hatt grense på 65 536 (2^16) rader og 256 (2^8) kolonner. Versjon 2007 har grense på 1 048 576 (2^20) rader og 16 384 (2^14) kolonner.

Lenke til kommentar
Noen som vet om det i Excel fremdeles er en begrensning i antall kolonner? Alle tidligere versjoner har tillatt maks 256 kolonner, mens "uendelig" antall rader har vært tillatt.

 

Er fremdeles 256 kolonner i bredden maks?

 

Ekstremt irriterende isåfall da jeg svært ofte trenger langt mer enn 256 kolonner...

7290584[/snapback]

 

Tidligere versjoner har hatt grense på 65 536 (2^16) rader og 256 (2^8) kolonner. Versjon 2007 har grense på 1 048 576 (2^20) rader og 16 384 (2^14) kolonner.

7292776[/snapback]

 

Er mengden data den kan lagre både internt og fra andre eksterne kilder økt?

Lenke til kommentar
Hvilke formater kan lastes ned og installeres i tillegg for "Lagre som..."? Er ODF en av dem?

7289199[/snapback]

PDF og XPS (Microsofts egen PDF-konkurrent som blir innebygd i Vista). Eg har ikkje klart å finne fleire, men har ikkje leita spesielt.

7289696[/snapback]

Ok. Det er skuffende. Jeg hadde håpet at det Microsoft-sponsede ODF-prosjektet på SourceForge ville blitt ferdig til lansering samtidig med Office 2007.

Hardware.no har også skrevet minst to artikler om dette tidligere.

 

Men når jeg ser nærmere på prosjektet hos SourceForge, er de ikke kommet lengre enn v0.2.

Lenke til kommentar

IMAP har da vært støttet av Outlook i alle år? Kan du være litt mer spesifikk i forhold til hva som har vært problemet?

 

I forhold til kommentaren om bloatware tar du fullstendig feil. Hvis du ikke har bruk for alle funksjonene, bruk et annet program. Office har aldri vært og vil aldri bli beregnet på de som kun skal skrive brev til bestemor og ønskeliste til jul.

Lenke til kommentar
IMAP har da vært støttet av Outlook i alle år? Kan du være litt mer spesifikk i forhold til hva som har vært problemet?

IMAP-støtten har ikke vært noe å juble over i hverken Outlook eller Outlook Express, og det har heller ikke vært mulig å koble seg til mange IMAP-mailservere pga manglende støtte for kryptering/sikker autentisering, som har blitt stadig vanligere med årene. Derimot har det funket ypperlig i alle mailklienter jeg har brukt (Evolution, Thunderbird, KMail m.fl.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...