Gå til innhold

Den lille badminton tråden!


Gjest Slettet+132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+132

Hei!

 

Har søkt litt, og vet at noen spiller badminton :p

Hvordan klubb spiller dere i?

Spilt lenge?

 

For å starte diskusjonen kan jeg si at jeg skaffa meg en Yonex Armortec 300 i går :)

 

Hadde tenkt å skaffe meg en Nanospeed 7000 eller 6000, men AT300 var lettere :S Og billigere da:P

 

Ellers så spiller jeg for Trondheim Badminton Klubb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg spiller faktisk også i Trondheim Badminton Klubb. :p

Har vel kanskje spilt i 3 år eller noe slikt...

 

For å forsette diskusjonen så kan jeg vel si at du har valgt en god racket.

 

For øyeblikket så spiller jeg med en Muscle Power 28. Er fornøyd med den, men tenker jeg vil kjøpe en ny.. :p

 

Hvor lenge har du spilt da?

Lenke til kommentar

jeg spill(te)er litt på hobbybasis...

før spilte jeg fast en gang i uken, men nå har det vært sløvt de to siste årene!

bor selv i lillehammer.

her i lillehammer er det ingen badminton klubb så hvitt jeg har forstått. :(

pappa spiller med noen venner en gang i uka.

er ganske blank på badminton racketer så diskusjonen vil ikke fortsette på den siden for min del :tease:

Lenke til kommentar

WOW en badminton tråd... hehe.. spilt badminton i 5 år, men har slutta.. hehe

 

Å kjøpe nanospeed hvis man er nybegynner bare idoti..

du klarer ikke å slå hardt nok til å få noe ut av den racketen..

 

kjøp en billig en i starten.. good luck

Endret av crimar
Lenke til kommentar
Spiller ikke badminton på fritiden, men har spilt det en del timer i idrettstimene på skolen..

 

Som nybegynner merker man jo også stor forskjell på racketene ?!

Husker ikke merke&modell (kan sjekke neste idrettstime) men spillte med en racket i ~1500 klassen, og merker jo stor forskjell.

7355024[/snapback]

bare tull.. en racket i 1500 har klassen er bygd opp av annet materiale bare, noe som gjør at den blir stive. altså en nybegynner slår ikke særlig hardt eller har ikke noe spess med teknikk og klarer ikke å få noe utbytte av en stiv racket.. en billigere racket er mindre stiv og da klarer du og få den piske effekten som man er ute etter..

 

er det fordi den er lettere eller noe slikt finnes det bra yonex racketer til 500 kr som er mer en bra nok.. broren min er sponset av yonex og de fortalte meg alt dette så har litt peiling her altså..

Lenke til kommentar
Jeg merket hvertfall at man får mye mer ut av et kraftig slag med en racket som kostet 1400 enn de billige til 300 vi hadde.

7355545[/snapback]

da var sikkert den till 300 laget av stål, eller så var den i to deler.. altså hodet og skaftet var delt.. serr.. ingen nybegynnere trenger de til over 1000.. men ikke jeg som kjøper det så jeg driter i det.. bare et tips.. du slår hardere med de til 500-700 kr :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...