Gå til innhold

Den lille badminton tråden!


Gjest Slettet+132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-XHLacM
Kommer helt an på hvilket nivå du spiller på.

8378710[/snapback]

For å ikke snakke om hvilken type spill du spiller. Single eller doubble? Helt forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste innpå denne tråden at nybegynnere ikke slår hardt og ikke har noe teknikk osv så dei trenger ikke noen god kølle. Har aldri spilt badminton sjølv uten om litt i gym-timene å litt i syden. Merker enormt stor forskjell på køllene eg spiller med på skulen f.eks... Læreren min har spilt badminton og eg er den eneste eleven noen gang som har slått han i badminton så det beviser vel at nybegynnere også kan slå :p? .. hehe

Lenke til kommentar
wehey. badminton ja, nice!

 

spiller for Trondheim Badmintonklubb  :cool:

Har spilt i ca 2,5 år.

 

snart slutt på sesongen nå, herlig.. hehe

8391100[/snapback]

pr1nc3ss er verdensmester i badminton.. Alle sammen spør henne om råd.. Hu eier.. :innocent:

Endret av crimar
Lenke til kommentar
pr1nc3ss er verdensmester i badminton.. Alle sammen spør henne om råd.. Hu eier.. :innocent:

8391164[/snapback]

hehe.. jess, spør meg, så skal jeg fortelle dere hvordan man roter bort en 10poengs ledelse i en mix-semi :wee:

8391416[/snapback]

haha ja..

 

Gleder meg til Crimar and Pr1nc3ss fyllehelg...

Lenke til kommentar
man bommer på alt og blir sinna på seg selv.. DA går det lett an å tape masse poeng..

8391481[/snapback]

mhm, det var det som skjedde.. men det skal ikke gå an å rote bort 8 poeng når man er 2 poeng unna å vinne kampen. tror makkern min ble litt sur... hehe

 

og fyllehelg blir gøy ja ^^,

Lenke til kommentar

Jøss. Mest folk fra Trondheim badmintonkklubb her, eller? Var innom der på torsdag og kikka, jeg. Tenkte å prøve meg litt, men vil helst få lånt meg utstyr de par første gangene, før jeg investerer i klubbmedlemskap på 1800,- og racket til 500-1000.

 

Jeg er ikke akkurat tynn av meg (eller ung lenger), men jeg antar å ha relativt god reaksjonsevne, og har vel armer som er litt over normalt lange :!: , så jeg satser på at rekkevidden min er bra også. :) Håper det er en god start i alle fall. :)

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Jeg har spilt i 8 år, men bare av og til i hagen med pappa, så jeg er ikke en proff...

8391482[/snapback]

Da har du ikke spilt i 8 år, men av og til i hagen til pappa.

Lenke til kommentar
Jøss. Mest folk fra Trondheim badmintonkklubb her, eller? Var innom der på torsdag og kikka, jeg. Tenkte å prøve meg litt, men vil helst få lånt meg utstyr de par første gangene, før jeg investerer i klubbmedlemskap på 1800,-  og racket til 500-1000.

 

Jeg er ikke akkurat tynn av meg (eller ung lenger), men jeg antar å ha relativt god reaksjonsevne, og har vel armer som er litt over normalt lange  :!: , så jeg satser på at rekkevidden min er bra også. :) Håper det er en god start i alle fall. :)

8391675[/snapback]

Hehe, tja. Jeg er vertfall fra Tr.Heim bk, er vel ikke så mange flere. Kan være vanskelig å få lånt utstyr, men du får bare høre med noen av de voksne der. Du kan helt sikkert spille gratis fram til sommern nå ettersom det er så sent på sesongen. Lykke til ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...