Gå til innhold

Tråden for de som skal på Iron Maiden konsert


Deadringer

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har fått med meg at det er en del folk her som skal på maiden konsertene nå til neste uke, enten i oslo eller bergen. Selv skal jeg på den i oslo og gleder meg som et lite barn på julaften. Så her tenkte jeg vi kunne diskutere litt forventinger og lignende. Og selvfølgelig: feedback etter konserten burde også postes her.

 

Dette er vistnok låtene de skal spille:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Different World

These Colours Don't Run

Brighter Than A Thousand Suns

The Pilgrim

The Longest Day

Out Of The Shadows

The Reincarnation Of Benjamin Breeg

For The Greater Good Of God

Lord Of Light

The Legacy

Fear Of The Dark

Iron Maiden

 

2 Minutes To Midnight

The Evil That Men Do

Hallowed Be Thy Name

 

Litt mye nytt kanskje, men det plager ikke meg. Synes den nye skiva er genial.

 

Og for alle som skal klage, eller skape dårlig stemning. Hold dere ute, ellers blir dere rapportert. Dette inkl. innlegg som "maiden suxzorz", "hahahah, tapere, jeg solgte billetten min jeg", "bruse og cOoOo sucks guttetiss".

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir en kjempe konsert. de nye sangene kommer til å bli bra! syntes nesten det er mer spennende enn klassikerene vi har hørt hundre ganger før live. Iron Maiden pleier å putte inn noen kjente sanger innimellom de nye også. så det blir gøy! Bare synd det er utsolgt. skulle ha vært der jeg og..

 

Blir spennende å høre hva dere syntes om konserten :)

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg veldig til de 5 siste låtene jeg :)

7279346[/snapback]

Make it six! The Legacy er ein av mine favorittlåter på albumet.

 

Fekk billetten i bursdagspresang i september, sidan har eg lytta til A Matter Of Life And Death jevnt og trutt, det er kjipt å gå på konsert utan å kjenne låtane som blir spelt.

Eg vart positivt overraska over albumet, har ikkje vært den største Maiden-fan, men dette albumet er kos.

 

Reiser frå Haugesund til Bergen på torsdags formiddag og blir i regionen til over helga, gler meg veldig til konserten, det blir nok den største i mi levetid så langt. Kanskje ikkje med tanke på tilskodarar, men bandet som framfører.

 

Kor mange billettar som er solgt?

Lenke til kommentar
Hvor lenge skal Trivium spille?? 

Lurer også på hvor dette stedet er?

Jeg tar jo tog fra drammen inn til oslo s, men hvor langt er det til Vallhall :hmm:

7296374[/snapback]

 

Du bør ta t-bane for å komme til Valhall fra sentrum. Nå står det litt stille her men er det ikke ved avkjøring til Alnabru(mot Gardermoen) Valhall ligger? Jeg skal dit i alle fall,så sant min venn finner igjen billettene :ermm:, og hvis det er playlist, såhar jeg bare hørt om 4 sanger :whistle: . Drar dit mest for å se Trivium live(siden jeg glemte de sist høst på Rockefeller)

 

edit: veibeskrivelse: ser ut som det letteste er å ta t-bane til Helsfyr og gå derfra

vallhall_kart.gif

Endret av zeltex
Lenke til kommentar

Begynner å glede meg nå jeg ja, men jeg vet ikke helt om 2 fete band kan konkurrere med Slayer & co :cry: Må også innrømme at setlista skuffer meg, jeg hadde vel håpet på mer fra Brave New World (Dream of Mirrors<3) og Dance of Death. De fleste klassikerne er digge da, og NOEN av sangene fra siste albumet er jo også bra :)

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg veldig til de 5 siste låtene jeg :)

7279346[/snapback]

Make it six! The Legacy er ein av mine favorittlåter på albumet.

 

Fekk billetten i bursdagspresang i september, sidan har eg lytta til A Matter Of Life And Death jevnt og trutt, det er kjipt å gå på konsert utan å kjenne låtane som blir spelt.

Eg vart positivt overraska over albumet, har ikkje vært den største Maiden-fan, men dette albumet er kos.

 

Reiser frå Haugesund til Bergen på torsdags formiddag og blir i regionen til over helga, gler meg veldig til konserten, det blir nok den største i mi levetid så langt. Kanskje ikkje med tanke på tilskodarar, men bandet som framfører.

 

Kor mange billettar som er solgt?

7279833[/snapback]

 

Heeelt enig!

The Legacy er sammen med The reincarnation of Benjamin Breeg de beste sangene på AMOLAD! :D + +

 

Vi drar til Oslo på Tirsdag og jeg gleder meg helt sykt. Første konserten jeg opplever med de. Greit å starte nå ettersom Nicko tross alt er 58år :(

 

Forventningene er store, selv om de nok har hatt større konserter enn disse. Jeg skal bare kose meg med musikken og stemningen. Forhåpentligvis blir ikke konserten ødelagt av for mye varme og trengsel! :ermm:

Lenke til kommentar
Hvor lenge skal Trivium spille?? 

7296374[/snapback]

 

De skal spille i 50 minutter står det på hjemmesia dems.

 

Lurer forøvrig også på hvordan man kommer dit. Hvor går man av trikken når man kjører cirka fra oslo s?

7297669[/snapback]

 

I følge ironmaiden.com varer konserten inkl oppvarmingsband i ca 2 1/2 time, hvis Trivium skal spille i 50min blir det ikke mye Maidne igjen :(

Lenke til kommentar
Gleder meg bra jeg også! Men gleder meg like mye til oppvarmingsbandet, det er bare konge! Trivium!  :D

 

Noen som forresten vet hvordan man kommer seg til Vallhall fra Oslo s? Trikk? I så fall, hvor går man av hen?

7284208[/snapback]

Skal trivium være oppvarming? KANON!

 

Forøvrig så skal jeg og dama på konserten, gleder meg! =)

Lenke til kommentar
Gleder meg bra jeg også! Men gleder meg like mye til oppvarmingsbandet, det er bare konge! Trivium!  :D

 

Noen som forresten vet hvordan man kommer seg til Vallhall fra Oslo s? Trikk? I så fall, hvor går man av hen?

7284208[/snapback]

Skal trivium være oppvarming? KANON!

 

Forøvrig så skal jeg og dama på konserten, gleder meg! =)

7301426[/snapback]

 

Jupp! Trivium som skal være oppvarmere!

 

12500 publikummere! Dette blir rått! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...