Gå til innhold

Hva velger du? (Uke 52)

WheelMan

Hva velger du? (Uke 52)  

124 stemmer

1. 1. Julegaver

• 1. Harde pakker
      76
    • 2. Myke pakker
      10
    • 3. Konvolutter
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

tilsammen 1700kr (wii soon?) Guitar hero 3, klær, is-hockey kølle,godteri og parfyme.

Fikk ikke CoD4, men jeg fikk beskjed om at det var utsolgt, jeg er storfornøyd med årets jul :xmas:

Edit: Så sant, så sant skarstad, husk at dere får pakker :/

Endret av Raknes
Skrevet
Jeg må bare få sagt at de tre som ikke er glade for gavene de fikk er triste, triste mennesker.

Sitert for sannhet!

Utakknemlige jævler klarer vi oss fint uten.

OT: Pakkene var vel mest i konvolutt-stil, men fikk både myke og harde pakker i tillegg. Og jeg er storfornøyd!

Aivio :)

Skrevet

Ble et par harde, inkludert nytt Apple-tastatur (trådløst), et par myke pakker med diverse ting og et par konvolutter.

Hadde ikke ønsket meg så veldig mye, føler jeg har det jeg trenger, men jeg fikk jo et par bøker som kommer til å falle godt i smak. :)

Skrevet

Jeg fikk selv en Wii, ny mp3, smykke, en helflaske whiskey (som jeg ga pent til storebror etter å ha fortært en god halvdel av flasken i går når mamma sovnet. Den er tom nå.), DVD-er, cd-er, bøker, klær, hårspenner, hårstrikk (jeg trengte det, lillebror har klart å rote vekk samtlige av mine), ny mobil, spill til Wiien, 3000 kroner, drinkmixesett, og sexleketøy (en jul etter man har fylt fjorten uten at noen venner syntes det er hysterisk morsomt er ikke en jul i det hele tatt. x)). Kjempefornøyd, jeg. Nå er jeg edru igjen og frokosten begynner å nærme seg ferdig, og jeg skal hoppe ut med hunden, for så å åpne førstedagsgavene ved frokostbordet. Åh, jeg blir så glad av jul. :D

Skrevet (endret)
jeg er kjempeglad, jeg gleder meg til å gå å bytte:D

Du skal altså bytte alt du fikk? Enten har med andre ord A) gavegiverne utrolig dårlig smak, eller B) du har utrolig dårlig smak.

Endret av Mikachu
Skrevet
jeg er kjempeglad, jeg gleder meg til å gå å bytte:D

Du skal altså bytte alt du fikk? Enten har altså A) gavegiverne utrolig dårlig smak, ellerB) du har utrolig dårlig smak.

Kan da ikke være dette?

:whistle:

Skrevet

Fikk for det meste myke pakker, og jeg ble fornøyd. Pakkene har ikke så mye å si for min del, det var mer når jeg var 12-13 det var stas. Nå er det bedre å bare slappe av med familien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...