anaconda Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Det blir ikke nok maskiner? Jeg har ikke forhåndsbestilt. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er ferdig på jobb kl 15 fredag. Tro om de har noen maskiner igjen da? Jeg har lyst på Wii og Zelda
anaconda Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Tro om man kan forhåndsbestille hos Elkjøp...
PantZman Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Går nok ikke å forhåndsbestille på elkjøp, selv skal jeg møte opp utenfor Elkjøp Moa kl 10:00 eller før. Begynner ikke på jobb før kl 17:00 den dagen (90% sikkert).
Spillarkivet Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Hørte at EB Games på Byporten muligens har fått flere forhåndsbestillinger enn antall maskiner de vil få på lanseringsdagen. Med andre ord så vil ikke alle som har forhåndsbestilt få maskin. Men dette var ikke helt sikkert enda, så ikke begynne å grin. Men kan være greit å være tidlig ute på lanseringsdagen Jeg skal i hvert fall møte opp tidlig
Bear^ Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Har nå forhåndsbestilt fra spillsjappa her i byen, Playcom. Trengte bare garantere at jeg skulle ha maskinen så var det ingen problem. Har og satt meg på venteliste på gamezone sin venteliste, så Wii skal jeg ha uansett hva som skjer.
Snikpellik Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Jeg skal møte opp utenfor Elkjøp et par timer før det åpner.
fffuuu manchu Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Tror ikke det er så mye hype i nærområdet her, så jeg og en kompis regner med å bare spasere rett inn og ut med hver vår Wii under armen. Men vi skal være tidlig ute, for sikkerhets skyld.
ekwathne Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Jeg skal på skolen men jeg sender storebror i butikken. Han stiller nok opp tidlig ettersom han elsker Zelda.
Kaare_Jay Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Tar fri fra skolen de to første timene for å stå i kø utenfor Elkjøp^_^ 8. desember er allerede merket med rød tusj i kalenderen min.
aspic Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Tar fri fra skolen de to første timene for å stå i kø utenfor Elkjøp^_^ 8. desember er allerede merket med rød tusj i kalenderen min. 7261782[/snapback] Vurderer å gjøre det samme, men jeg har jo 0 FRAVÆR til nå! Kan ikke la Wii gå ut over livet mitt, eller?
fffuuu manchu Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Tar fri fra skolen de to første timene for å stå i kø utenfor Elkjøp^_^ 8. desember er allerede merket med rød tusj i kalenderen min. 7261782[/snapback] Vurderer å gjøre det samme, men jeg har jo 0 FRAVÆR til nå! Kan ikke la Wii gå ut over livet mitt, eller? 7261797[/snapback] Hvis du har 0 fravær, så er du vel overdue til en fridag
master_al Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Hmm jeg skal ihvertfall hente min forhåndbestillte på Spaceworld. Er den første i rekka, så må ikke stå opp tidlig
Gønn Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Tar fri fra skolen de to første timene for å stå i kø utenfor Elkjøp^_^ 8. desember er allerede merket med rød tusj i kalenderen min. 7261782[/snapback] Vurderer å gjøre det samme, men jeg har jo 0 FRAVÆR til nå! Kan ikke la Wii gå ut over livet mitt, eller? 7261797[/snapback] Det går nok rett vest med deg så fort du får 2 timer fravær, ja. 8. desember er midt i heldagsprøvetida, så jeg håper på lesedag. I så fall skal jeg stelle meg utafor elkjøp en liten stund før det åpner. Ønsk meg lykke til med å få lest noe.
Benbjo Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Tar fri fra skolen de to første timene for å stå i kø utenfor Elkjøp^_^ 8. desember er allerede merket med rød tusj i kalenderen min. 7261782[/snapback] Vurderer å gjøre det samme, men jeg har jo 0 FRAVÆR til nå! Kan ikke la Wii gå ut over livet mitt, eller? 7261797[/snapback] Det går nok rett vest med deg så fort du får 2 timer fravær, ja. 8. desember er midt i heldagsprøvetida, så jeg håper på lesedag. I så fall skal jeg stelle meg utafor elkjøp en liten stund før det åpner. Ønsk meg lykke til med å få lest noe. 7262608[/snapback] Norsk heldagsprøve 8. desember her Får vel knapt konsentret meg Jaja, får skrive så blekket fyker (eventuelt tastaturet da vi bruker PCer )
Gønn Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 8. desember er midt i heldagsprøvetida, så jeg håper på lesedag. I så fall skal jeg stelle meg utafor elkjøp en liten stund før det åpner. Ønsk meg lykke til med å få lest noe. 7262608[/snapback] Norsk heldagsprøve 8. desember her Får vel knapt konsentret meg Jaja, får skrive så blekket fyker (eventuelt tastaturet da vi bruker PCer ) 7264062[/snapback] Norsk er heldigvis ikke det viktigste, eller?
Benbjo Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 8. desember er midt i heldagsprøvetida, så jeg håper på lesedag. I så fall skal jeg stelle meg utafor elkjøp en liten stund før det åpner. Ønsk meg lykke til med å få lest noe. 7262608[/snapback] Norsk heldagsprøve 8. desember her Får vel knapt konsentret meg Jaja, får skrive så blekket fyker (eventuelt tastaturet da vi bruker PCer ) 7264062[/snapback] Norsk er heldigvis ikke det viktigste, eller? 7264253[/snapback] Siste året, så jo norsk er ganske viktig faktisk. Synd, men sant. Glad det ikke var matte eller fysikk den dagen, da hadde jeg sittet hele dagen, men nå kan jeg gå i 11 ita tenker jeg.
aspic Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Hehe, tviler på at du kommer til å gå grundig gjennom den stilen din altså
Kakofoni Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Går nok ikke å forhåndsbestille på elkjøp, selv skal jeg møte opp utenfor Elkjøp Moa kl 10:00 eller før. Begynner ikke på jobb før kl 17:00 den dagen (90% sikkert). 7260626[/snapback] Hva? Onde satan. Finnes det faktisk Nintendoelskere og oppdaterte spillentusiaster i Ålesund også, da? Jeg skal forresten på Elkjøp på Moa og spør hvordan det ligger an (pris, hvor mange de får inn, om de får inn flere før jul, osv).
sokkhue Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Jeg har forhåndsbestillt på Expert Får bare håpe konsollene kommer inn til den 8. da
Skogslik Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Kommer Wii bare i hvit? eller kommer den i flere, eventuelt senere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå