Gå til innhold

19-åring voldtatt med grillpølse.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle banka livdritten ut av han og tatt rennfart etter han lå nede å sparke til det lille kålhue hans.

7256807[/snapback]

Jøss, har du noen gang banka noen ?

 

Siden forrige tråden bare var tull, så kan jeg være litt seriøs på denne.

 

Jeg lurer på om hun sov og ikke hadde muligheten til å gjøre noe med det, hva i alle dager hun hadde hatt i seg. Joa, man blir trett av alkohol. Men hun er vel ikke så billig at hu ikke våkner av å bokstavlig talt ha ei pølse i musa.

 

Det andre er, åssen veit hu det om hu sov ?

 

Til slutt. Tror ikke foreldrene til han fyren lærte han at man ikke skal leke med mat :)

Lenke til kommentar

Dette er strengt tatt ikke en tråd for å diskutere hvor full man må være for å ikke våkne av seksuelle handlinger, ei heller om offeret var "billig" eller ikke. Hvordan hun fikk vite det blir bare gjetninger, kanskje våknet hun av at det skjedde, kanskje ble hun vekket, kanskje ble hun fortalt om det av noen av de andre på festen.

 

Hold dere til overgrepet.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Er fengsel en passende straff?

 

Hva om det var en spøk som gikk over styr fordi de var dritings?

7256857[/snapback]

Det er vel uansett å gå for langt å leke med musa til en sovende jente.. selv om man er dritings..

7256864[/snapback]

Personlig mener jeg at fyll ikke burde være en formildende omstendighet i juridisk sammenheng. "Jammen han var jo så full at han ikke visste hva han gjorde" er en forklaring, ikke en unnskyldning...

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Dette er strengt tatt ikke en tråd for å diskutere hvor full man må være for å ikke våkne av seksuelle handlinger, ei heller om offeret var "billig" eller ikke. Hvordan hun fikk vite det blir bare gjetninger, kanskje våknet hun av at det skjedde, kanskje ble hun vekket, kanskje ble hun fortalt om det av noen av de andre på festen.

 

Hold dere til overgrepet.

 

Geir :)

7256866[/snapback]

Det er jo om overgrepet. Men man må jo se seg tvilsom til saken.

 

Det er jo ikke uvanlig at jenter angrer å går ut med at det var voldtekt. Hva har da gutten å beskytte seg med ? Ja, det er kanskje fjært å kjøre inn ei grillpølse, men det er vel strengt tatt ikke pølsa saken dreier seg om.

 

Har han gjort dette så skal han få svi for det. Jeg bare synes det høres litt merkelig ut.

 

Hva er strafferammen for voldtekt ? Dette kan vel ikke kalles å være et særlig grovt overgrep ?

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Det andre er, åssen veit hu det om hu sov ?

7256831[/snapback]

Dette står det i artikkelen:

Ifølge Nordlys vil fire ungdommer som var til stede på den aktuelle festen møte som vitner i saken.

 

Så da er ho vel blitt fortalt det da..

 

[Moderator fikset en ødelagt quote]

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Dette er strengt tatt ikke en tråd for å diskutere hvor full man må være for å ikke våkne av seksuelle handlinger, ei heller om offeret var "billig" eller ikke. Hvordan hun fikk vite det blir bare gjetninger, kanskje våknet hun av at det skjedde, kanskje ble hun vekket, kanskje ble hun fortalt om det av noen av de andre på festen.

 

Hold dere til overgrepet.

 

Geir :)

7256866[/snapback]

Det er jo om overgrepet. Men man må jo se seg tvilsom til saken.

 

Det er jo ikke uvanlig at jenter angrer å går ut med at det var voldtekt. Hva har da gutten å beskytte seg med ? Ja, det er kanskje fjært å kjøre inn ei grillpølse, men det er vel strengt tatt ikke pølsa saken dreier seg om.

 

Har han gjort dette så skal han få svi for det. Jeg bare synes det høres litt merkelig ut.

 

Hva er strafferammen for voldtekt ? Dette kan vel ikke kalles å være et særlig grovt overgrep ?

7256894[/snapback]

 

 

 

Det du sier der om gutter er også veldig vanlig at gutter sier.

Lenke til kommentar

Fordi om jeg synes saken er tvilsom så har jeg barnslig innstilling ?

 

Det er trist at du har opplevd voldtekt å familien. Men jeg tror nokk mange gutter blir straffet for mer en de kanskje burde, noen mindre.

 

Saken er jo i seg selv relativt absurd, så ikke kall meg barnslig av den grunn.

Lenke til kommentar
Er fengsel en passende straff?

 

Hva om det var en spøk som gikk over styr fordi de var dritings?

7256857[/snapback]

Det er vel uansett å gå for langt å leke med musa til en sovende jente.. selv om man er dritings..

7256864[/snapback]

Personlig mener jeg at fyll ikke burde være en formildende omstendighet i juridisk sammenheng. "Jammen han var jo så full at han ikke visste hva han gjorde" er en forklaring, ikke en unnskyldning...

 

Geir :)

7256879[/snapback]

Det er overhodet ingen formildende omstendighet, og bør ikke behandles som en heller, nei..

 

"Fylla har skylda, men hvem har skylda for fylla?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...