Straffa Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 (endret) Det er flere som ikke får online delen til å virke som den skal. Jeg får spilt, men har en kompis som ikke kunne joine noen av serverene. Han fikk "no game sessions available" uansett hvem server han prøvde å joine. Det er vist flere som sliter med dette her, selv med NAT open. Det vil sikkert komme en fiks snart. Så ikke freak ut om dere ikke kommer online Link Endret 9. november 2006 av avanore
Mala Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Hmm ja da er eg dømt til å bli tatt under denne kammen,det er eg sikker på Takk for ze warning!
Litraphy Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Har i grunn ikke fått testa online ennå. Kjøpte meg Gears of War og CoD3 for noen dager siden, så har for det meste spilt SP
Mala Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Ja og det såg jo ut til at eg sleit med å få kontakt med servere ja. Tok meg ein kjapp runde via quick search før eg stakk på jobb, dette lover salig bra. Men eg fikk beskjed om å laste ned ein update til spillet når eg satt det i eg, var det denne det var snakk om i første innlegget her?
LordShaft Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 jeg også fikk beskjed om å laste ned patch med det samme jeg satt i cden...kjøpte spillet klokka 17 i dag. Men det er fortsatt noe bug på Live biten. Ranked Match blandt annet er ikke oppe å kjører. alle spiller PlayerMatch. Så ja....det kommer vel en fix snart, håper jeg. Mvh -Shaft-
Mala Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Jepp, sliter allvorlig eg med å få joine spill etc. Funker som regel når eg bruker Quick Join, men da kan man ende opp med...ja veldige få spillere
phewBAR Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 "No game sessions are available" Har ikke kommet meg inn på en eneste runde sålangt, sittet å prøvd i 20 min nå. Samme om jeg velger en Session med 5-stjerners "Connection quality" hos de jeg prøver å joine! Piss!
Mala Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Samme som meg og mange andre da, men eg får ofte napp når eg bruker quick join metoden. Er ganske irriterene at dette spillet skal lide av denne feilen.
iStephano Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 jeg fikk til og bruke Player Match isteden for Ranked Match... Da fant jeg mange servere som hadde en god del folk inne
Mala Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Har ingen problemer med å finne servere, men det å faktisk joine de er jo sorgens kapittel 2.akt.
iStephano Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 (endret) ahh sorry, ja den kan være litt vrien. Men det er bare ogprøve, i går når du sendte meg invite så fikk jeg svar at det ikke funka. Men lot den stå der i 30sek ca så joina den seg inn av seg selv faktisk hehe. test det Endret 11. november 2006 av BanAnus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå