Gå til innhold

Hvilken tv bruker dere til x360?


Anbefalte innlegg

Brukte vanlig TV før jeg leverte den tilbake (maskinen). Synes det var skikkelig dårlig, så akkurat ut som mine Xbox spill.

7241062[/snapback]

Hehe - hva slags TV var det? En 12-tommers sort/hvitt? Eller glemte du å ta på brillene som korrigerer -8.0 synet på begge øynene.?

 

Jeg kjører på en vanlig 32" SDTV og forskjellen er *betydelig* fra 'gamle' Xboxen til 360. Spillene kan overhodet ikke sammenlignes når det gjelder et grafiske.

 

Jeg er helt lamslått av at noen i det hele evner å komme med den påstanden du her gjør - det første jeg tenkte når jeg fyrte opp PGR3 og Kameo for snart et år siden var nemlig: 'Saaatan så bra det ser ut i forhold til den gamle Xboxen' (som jeg hadde koblet fra en time før og dermed hadde sylferskt i minne'). Jeg har også fyrt opp den gamle et par ganger i ettertid for å runde et par spill jeg ikke var ferdig med og hver gang er det en gedigen grafisk nedtur. Selv på min helt vanlige Panasonic 32" SDTV.

7241142[/snapback]

 

Totalt uening. PGR3 så for meg omtrent helt likt ut som PGR2 på vanlig TV. Og spill som Rallisport Challenge 2 på Xbox ser fremdeles bedre ut enn noe 360 bilspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehhe... Hossa legger jo gullkorn i hver eneste lille krok på forumet, artig...

7241822[/snapback]

Kutt ut å diskutere person og ikke saken. Det dere driver på med er latterliggjøring av andre brukere og det skal vi ikke ha på dette forumet. Slik dere holder på så er det på grensa til personhets så være så vennlig å la være før man blir nødt til å dele ut advarsler og værre!
Lenke til kommentar

En annen ting...ta å rapporter ting dere ser i denne kategorien og ikke la det passere. Det er ikke slik det skal være på dette forumet at folk skal få lov til å drive å herje på den måten. Rapporter og la oss moderatorer ta oss av det og la være å drive egne agendaen mot å "ta" andre brukere.

 

Sånn...forsett on-topic, det er en ordre.

Lenke til kommentar
Heldigvis ordnar PS3 på dette! :)

 

Den gjer SDTV om til HDTV.

Du treng ikkje HDTV på PS3 - derfor er den så dyr.

7241415[/snapback]

Jeg regner med at det var en spøk, men i motsatt fall kan jeg jo informere om at dette ikke er tilfelle.

 

Her er det ny TV som skal kjøpes, så tråden hører hjemme i "TV-apparater" og flyttes derfor dit.

 

Konsollkrigen lar vi ligge fra nå av, dere er herved advart. Her diskuteres det som sagt om TV.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Bruker min 90" LCD :mrgreen:

http://img.photobucket.com/albums/v730/oyv...%20mitt/qwd.jpg

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Er en Panasonic PT-AE700 :p Funker kanon den, litt mørk i noen spill, men fikses ved å justere opp litt brightness

7241183[/snapback]

 

Ahh, ser skikkelig lekkert ut!

 

Hvilket lerret er det som henger der?

 

Dr Peedee

7241507[/snapback]

Det er et Adeo Greyvision :) Skikkelig digg med stort og klart bilde, men syns lyden er enda bedre med høytalerne jeg kjøpte i sommer :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...