Gå til innhold

Musikk: The Thomas Toget song!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thomas Toget sangen eier. Den er, for meg, nesten som definisjonen av "ownage". Jeg hører sangen på evig repeat når jeg trenger oppmuntring. Thomas Toget er helten min, så jeg tenkte at andre kunne få ta del i denne lille gleden jeg tillater meg i blant og dele min nydelige Thomas sang. Ok for deg?

Lenke til kommentar

Dette er langt i fra en re-mix folkens. Jeg fikk filen tilsendt for en stund tilbake, men da var det et opphold på slutten på i begynnelsen så jeg "DJ'a" filen slik at rytmen ikkje forandres fra slutt til start hvis sangen er på repeat.

 

Og ja, jeg vet hva det vil si å utføre DJ krims krams. Jeg bare var litt selvhøytidlig, ok? :hrm:

Lenke til kommentar
Du skal stenge den...? Eller flytte til Kultur > Musikk > Musikkskaping og instrumenter?

 

Er det ikke det moderatorer skal? Holde tråder posta riktig og stenge drit?

7243280[/snapback]

Så man har ikke lov til å spørre brukeren hva han vil med threaden lengre? Ikke gi brukeren en sjanse? Jeg spurte fordi jeg ikke hadde tilgang på lyd da jeg så threaden og det kunne ha vært et emne som kunne ha faktisk passet under OT-baren, men det gjør den ikke så posten flyttes.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...