fotballkamera Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Hei.. Lurer på om noen kan fortelle meg hvordan man stiller på siktet i CS 1,6?? Skriver man inn en kommando eller? Er så utrolig stort så må få det mindre:) Fint om noen kunne skrive en slags bruksanvisning ettersom jeg er ganske ny i spillet så kan ikke sååååå mye;) takk takk
Mixy Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Uhm. Gå inn på Options i menyen, og under "Multiplayer" taben skal det ligge en dropdown meny om hvordan du vil ha ditt crosshair (siktet)
Hekkerboi Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 - åpne konsoll - skriv inn "cl_crosshair_size small/large/medium" - f.eks. "cl_crosshair_size small"
-Jungeldyret Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Du bør også skrive cl_dynamiccrosshair 0. Det gjør sånn at siktet ikke utvider seg / blir mindre når du hopper, dukker osv. Jeg personlig synes det er best med hvitt sikte. Hvis du vil ha dette skriver du cl_crosshair_color "255 255 255 eller cl_crosshaircolor "255 255 255... husker ikke helt
Matsemann Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Du bør også skrive cl_dynamiccrosshair 0.Det gjør sånn at siktet ikke utvider seg / blir mindre når du hopper, dukker osv. 7235695[/snapback] Det er bare irriterende synes jeg, for selv om siktet er mindre, treffer du fortsatt innenfor samme område. Det gir altså bare et dårlig bilde av hvor du egentlig ville truffet. Men det er da min mening, smaken er som baken
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Du bør også skrive cl_dynamiccrosshair 0.Det gjør sånn at siktet ikke utvider seg / blir mindre når du hopper, dukker osv. 7235695[/snapback] Det er bare irriterende synes jeg, for selv om siktet er mindre, treffer du fortsatt innenfor samme område. Det gir altså bare et dårlig bilde av hvor du egentlig ville truffet. Men det er da min mening, smaken er som baken 7237353[/snapback] Jeg liker det best minst uten at det hopper. Hvorfor? Jo, fordi jeg liker å vite hva jeg egentlig sikter etter Liker ikke at det blir enormt, klarer ikke å fokusere skikkelig på hva jeg skal treffe.
fotballkamera Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 Takk dette hjalp enormt;) Nå treffer jeg som bare det;). .Var altfor stort før;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå