Gå til innhold

Jente i Telenor Reklamefilm


suiram88

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Det er henne vi snakker om... Bare noen hadde nr...  :!:  :tease:

7344159[/snapback]

 

-"Hallo?"

-"Heeeey!"

-"Hvem er det jeg snakker med?"

-"Jeg heter *putt-navnet-ditt-her*! Du kjenner ikke meg, men jeg har sett reklamen du er med i, og jeg synes du er kjempesøt! Jeg lurte bare på om vi kanskje kunne møtes en gang!"

 

Jupp, den der vil definitivt funke...

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Første gang jeg myste på reklamefilmen (den med Scatman) antok jeg at hun var en del eldre en det jeg nå skjønner at hun er, etter å ha sett reklamefilmen igjen. Men så ung som 12 år har jeg vanskelig for å tro at hun er, nå skal det legges til at jeg egentlig ikke er noe flink til å gjette folks alder.

En søt jente er hun uansett hvor gammel/ung hun er. Dette skriver jeg uten å ønske å bli stemplet som en som går etter mindreårige, og understreker derfor det som ble nevnt tidligere i tråden om at det å kalle en jente søt ikke er ett synonym for hot/deilig/sexy og lignende.

 

Grunnen til at jeg tidligere i tråden lurte på hvem hun var, var at jeg trodde hun var en ung skuespiller eller noe. Men har vel egentlig forstått at de fleste som er med i reklamefilmer egentlig er helt vanelige mennesker (ikke skuespillere).

Lenke til kommentar
Feil jente? Synes det ligner veldig mye på samme jente fra Scatman reklamefilmen jeg da. Rart ikke Telenor legger ut reklamefilmene sine på nett.

7353387[/snapback]

 

Kanskje de har forutsett at griser som dere vil kaste seg over henne og sikle til reklamefilmene.

 

Skjerp dere a, jenta er 12-13 år.

7353691[/snapback]

 

Forskjell på søt og deilig. Kom deg tilbake til kjøkkenbenken og ta oppvasken!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...