pietk75 Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Det begynner å bli noen år siden jeg begynte med p2p, og da var det Kazaa. En lang periode har jeg ikke brukt p2p, men synes det kan være greit å ha et program eller to i maskinen - noen ganger har man bruk for å lete etter litt materiale. DC++ synes jeg blir for komplisert for meg, har sett brukergrensesnittet - tror ikke det det er noe for meg. Har fått med meg at Kazaa ikke funker lenger, etter å ha gjort en avtale med lisenshavere. Hvilke p2p-program funker ennå? Limewire? eMule? Shareaza? Håper å få tips på et par programmer å installere. P.
endrebjo Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 (endret) Limewire fungerer strålende. Nettverket til eMule (eDonkey 2000) er ikke så veldig stort. Shareza har jeg ikke prøvd. Bearshare bør du holde deg unna. Det installerer reklameprogrammer (adware). Endret 5. november 2006 av endrebjorsvik
Ondskapen Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 LimeWire fungerer ganske bra som nevnt før i tråden...
Zeph Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 uTorrent til å laste ned torrent-filer og StrongDC++ til DC-nettverket. Klar over at det tar litt tid å setje seg inn i DC-systemet, men når du først får det vil vil eg påstå det overgår alt på sitt område.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå