Gå til innhold

Gears of War-Livevenner!

Kaiuss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f
Skrevet

Muligens litt OT, men hvordan er muligheten for "system link" (linking) på Gow? Var jo kjempe messig På Halo og Halo 2 :)

Skrevet

Jeg er med :) har bestilt og gleder meg! :dribble:

Gamertag: Alias89

Har også bestilt meg Rainbow Six hvis noen skulle være interessert i å spille det med meg :D

Skrevet
Muligens litt OT, men hvordan er muligheten for "system link" (linking) på Gow? Var jo kjempe messig På Halo og Halo 2 :)

7275396[/snapback]

Det er vel max 8 stk på deathmatch så skulle værtfall være mulig å koble sammen to stk ;) Ellers er det jo også støtte for at begge spiller på en box på nett sist jeg sjekket :)

Skrevet

venter i spenning på gow no...håper og få det på torsdag..

er meget begrenset så moro det er og spille demoer i lengden.. ;)

med min flaks bryter vel konsollen sammen etter en time..prod.dato er 18 mai så er litt skeptisk..

Skrevet
pokker.... kommer ikke inn på noen games! Bare masse feilmeldinger...

Drit og dra! Jaja, singleplayer delen kicker iallefall ass til den store gullmedaljen

7278633[/snapback]

Ikke kjør join quick match - det funka ikke hos meg heller, men når jeg vslgt search for custom match (eller noe lignende) fant jeg en med én gang :)

Gjest Slettet+32asd4f
Skrevet (endret)
Det er vel max 8 stk på deathmatch så skulle værtfall være mulig å koble sammen to stk ;) Ellers er det jo også støtte for at begge spiller på en box på nett sist jeg sjekket :)

Takk :) Når vi er seks stykker egner det seg best å spille på to tver :) Men da blir det linking av Gow og Halo 1 på fredag :)

Endret av Slettet+32asd4f
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Gamertag: Camrot

Siden en del allerede har fått spillet kunne vi kanskje få til noe over LIVE i kveld...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...