Gå til innhold

Få andres intrykk av brukeren din!

Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Supremacy:

Ny bruker, så jeg har ikke sett noe til denne brukeren. Ser ut som han liker snus, hip-hop og få andres inntrykk av seg selv.

Dog virker han ganske seriøs.

6/10

Skrevet

king_of_kong:

Dette er en bruker jeg har sett en del her på forumet. Han har humoristisk sans, noe mange burde hatt mer av. Han er interessert i maskinvare og casemodding og er da naturligvis mest aktiv i casemodding-kategorien. Han liker å tegne, og er interessert i musikk. Dette er en bruker etter min smak, og jeg håper å se mer til ham framover.

Snorre :)

Skrevet

Orresnei

Han er intressert i spill og etter avataren å dømme er han en zeldafan

Har ikke sett så mye til han. Han virker serriøs og hyggelig.

Vi skulle hat flere som han :thumbup:

Skrevet
Orresnei

Han er intressert i spill og etter avataren å dømme er han en zeldafan

Har ikke sett så mye til han. Han virker serriøs og hyggelig.

Vi skulle hat flere som han :thumbup:

7869150[/snapback]

Sirslask

Du er en veldig grei og hyggelig person. Skulle vært flere av deg på forumet. Du har også hjulpet meg med mye ting.

Skrevet

EvenT

virker som en flott kar. En ganske standard bruker, med mange gode poeng og morsomme innlegg. Du skriver ganske rett fram.

+ for at du spiller gitar og er interesert i film (genialt å leste på brukerinformasjonstråden - den burde alle bruke mer i denne tråden)

- Inleggene dine er ikke så interesange i overblikk

karakter: :idea::idea::idea::idea::idea::idea:smileymalaj3.pngsmileymalaj3.pngsmileymalaj3.pngsmileymalaj3.png

Skrevet

Trevakt:

Sett endel til han, og han skiller seg egentlig ikke så veldig mye ut. Litt småmorsom avatar, og til tider kanskje litt småpussige innlegg, men ellers virker han som en grei bruker :)

Skrevet

-Nyhus-

Har ikke sett deg på en stund, har du vært borte? Du er seriøs og morsom, og du har en del relevante poster i den originale Kjærlighetstråden. Dette ble veldig klisjè, men vi kunne trengt flere som deg. 10/10

Skrevet
jeg synes man burde sjekke når man gir intrykk av brukeren over seg:

Brukerinformasjonstråd

og bloggen ( https://www.diskusjon.no/index.php?automodule=blog )

og selleve profilen og inneggene til brukeren.

7870312[/snapback]

Man skal fortelle hvilken inntrykk man har av brukeren, og da har ikke profil noe å si, imo. Man forteller hva man synes om intrykket brukeren har gitt deg mens man har surfet gjennom forumet og truffet på vedkommende.

Skrevet (endret)

trevakt

En bruker jeg ikke alltid er like enig med her, og synes noen av innleggene virker særdeles usaklige til tider. Likevel er jeg for ny her, og vet for lite til at jeg kan dømme deg noe særlig ut fra så små ting, du er helt sikkert en kjempehyggelig kis! :)

Edit, tar Arinomi også jeg.

Synes postene dine virker seriøse, og du informerer bra. Har ikke sett så mye til deg ennå, men du virker respektert, og det er det nok en grunn til. ;)

Endret av Aylars
Skrevet

Aylars: du virker som en godt oppegående person med stor interesse for spill. Har ikke sett så mye til deg fra tidligere, men ser du er "ganske ny". Har i hvert fall ikke merket meg noe negativt om deg. :)

Skrevet
jeg synes man burde sjekke når man gir intrykk av brukeren over seg:

Brukerinformasjonstråd

og bloggen ( https://www.diskusjon.no/index.php?automodule=blog )

og selleve profilen og inneggene til brukeren.

7870312[/snapback]

Man skal fortelle hvilken inntrykk man har av brukeren, og da har ikke profil noe å si, imo. Man forteller hva man synes om intrykket brukeren har gitt deg mens man har surfet gjennom forumet og truffet på vedkommende.

7870328[/snapback]

åja, glemte det :( blandet sammen denne, og vurder brukeren over deg-tråden. sorry.

Skrevet
Aldri sett han før. Han spiller WOW, noe som ikke akkurat kvalifiserer til plusspoeng. Sikkert en grei kar.  :)

7869973[/snapback]

Jeg spiller ikke WOW!!! :dontgetit::dontgetit:

Skrevet

Lofnes:

Du er sikkert en kjempekar :p men du spør mest om hjelp å er ikke alltid så hjelpsom, men det og er lov da :) å jeg har ikke set deg så fryktelig mye her på forumet heller , kan vere forde jeg mest holder meg til MC forumet da :p

Skrevet

Evil duck:

Har ikke sett så mye til han. Men virker som en ganske særiøs og hyggelig bruker. Ut fra signaturen og dømme er han interesert i foto og mc :)

Skrevet (endret)

Jokkulf

har sett deg runt omkring her i OT-baren og litt overalt. Du skrivet standard innlegg, men ofte korte og uinteresange. Du har peiling på musikk.

(kjenner han IRL, så jeg må heller skrive om hvordan je ghar intrykk av han som bruker)

6/10

Endret av Gjest
Skrevet

trevakt:

Sett noen World of Warcraft filmer av deg...

Kommer med en del morsomme innlegg på forumet om saker og ting...

Eller kjenner jeg ikke brukeren så godt :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...