Mala Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Syntes Link ligner litt på en tegnseriefigur på de bildene.... Blir litt som FF, alle gutta ser ut som jenter :S 7207702[/snapback] Er jo herlig feminim stil over det heile det der syns eg. Anime preget,men samtidig ikkje til det ekstreme slik man ser i FF-spill etc. No liker eg også anime stilen til de grader da,og eg trenger ikkje karakterer å samme detaljnivå som GOW eller MGS4 for å identifisere meg med disse på skjermen Uansett så ser TP ut til å bli no av det beste og største eg har sett på den grafiske siden noengang, ikkje reint teknisk,men designmessig. Akkurat som Shadow of the Colossus eller ICO på PS2. Utrolig herlig sjel i alt i som skjer på skjermen, sjøl om det ikkje har de beste teksturene eller den største draw-distancen (som faktisk er utrolig bra også her) Eg gleder meg til den mektige opplevelsen eg altså
-Mr.T- Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 (endret) kristian04: før du sier noe om hva som passer inn i TP må du vel kanskje spille spillet og faktisk forstå hvorfor dem er der. Er vel ikke noen vits i å klage før du en gang har spilt det? Hvis "Zelda feelingen" er der har vel ikke en fiende eller to du ikke liker synet på noe å si... du kan jo altids svinge Wii-moten å slå dem i filler Edit: jeg har sagt dette i x antall tråder nå men; gleder meg som fy til TP! Endret 2. november 2006 av Appleseed
tankbug Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 WW var genialt, og den tegneseriestilen passer egentlig Zelda-spillene bra. Det er ikke resident evil, liksom...
Camper_killer Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 WW var genialt, og den tegneseriestilen passer egentlig Zelda-spillene bra. Det er ikke resident evil, liksom... 7208044[/snapback] Det hadde faktisk vært heftig om det hadde vært resident evil stil.... Uansett, syntes de senere spilla mangler preg av klassikerne som NES versjonen og Links Awakening! Blir jo bare mer mario stil for hver gang....
Niskivara Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 (endret) WW var genialt, og den tegneseriestilen passer egentlig Zelda-spillene bra. Det er ikke resident evil, liksom... 7208044[/snapback] Det hadde faktisk vært heftig om det hadde vært resident evil stil.... Uansett, syntes de senere spilla mangler preg av klassikerne som NES versjonen og Links Awakening! Blir jo bare mer mario stil for hver gang.... 7208076[/snapback] Resident Evil i Wind Waker stil! DET hadde vært noe! Men uansett.... Tema'et i tråden er at trådstarter er skuffet Twilight Princess fordi de ødelegger Zelda ved å putte inn elementer som har vært i Zeldaspillene lenge? Kan ikke helt forstå hva problemet er... Endret 2. november 2006 av Niskivara
Matsini Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Får inntrykk av at trådstarter kanskje ikke har like bred erfaring med denne spill-serien som han gir utrykk for. At Link forvandles til ett annet vesen, er noe som skjer i de fleste zeldaspillene. At han kan og andre kan teleportere er noe som skjer i de fleste zeldaspillene. En skulle tro du hadde spilt Oot? Det kanskje mest vesentlige i dette spillet er å teleportere... Det samme gjelder for MM, WW, og A link to the past. Du karakteriserer elementene som bildene viser for high tech elementer? Hva er egentlig mer High tech i dette kommende spillet i forhold til de andre? Mørke vesener som kravler rundt? Det har vi sett i samtlige spill. Teleport? ...nei... På det siste bildet ser vi en arm som stikker ut av hun som rir ulvelink, kanskje det er det du syns er high tech? mulig det, men dette har vi også sett før. I Oot feks, ser vi slike i shadow tempelet. I A link to the past finner vi disse i mange templer, feks lost wood tempelet i dark world... Det eneste som for meg som ser mer high tech ut i dette spillet, er grafikken. Det kan vel også være nødvendig at grafikken blir bedre med tiden?
Isbilen Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Ok, da var omsider Wii og TP forhåndsbestilt. Ventekrem og sommerfugler i magen.
Snikpellik Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Vent til du prøver spillet, og du innser at det er langt i fra en tabbe. Beste spillet noensinne etter min mening.
Mandarb Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Hvor forhåndsbestiler dere dette? får man TP sammen med Wii?
Isbilen Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg forhåndsbestilte min på den lokale Game-butikken. TP må selvsagt kjøpes utenom, men det kunne også holdes av.
Pricks Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Uansett, syntes de senere spilla mangler preg av klassikerne som NES versjonen og Links Awakening! Den stilen kom jo av mangel på pixler på skjermen da... Men hva slags preg snakker du om? Blir jo bare mer mario stil for hver gang.... 7208076[/snapback] Hva er "Mario-stil"?
Isbilen Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 (endret) Jeg kan være enig i at de senere Zelda-spillene mangler noe som f.eks. A Link to the Past og Link's Awakening hadde, men så har de jo også masse å by på som de eldre ikke har. Jeg tror noe av forskjellen kan ligge i at man levde seg inn i spill på en litt annen måte på den tiden. Teknikken var jo mer begrenset enn i dag, og man måtte narre seg selv i større grad for å få en god opplevelse. Dessuten fordrer jo 3D helt andre designmåter. EDIT: Fjernet to unødvendige anførselstegn. EDIT2: Med Mario-stil går jeg ut ifra at han mener plattform-elementer, og at det har blitt mer av det har han jo rett i. Endret 3. november 2006 av Isbilen
Pricks Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 (endret) Platform-elementer?! Det var mer enn nok av det i Adventure of Link, thankyouverymuch. Edit: Feil Zelda-spill! Endret 3. november 2006 av Pricks
Isbilen Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Det store nye i det spillet var jo at Link endelig kunne hoppe, men plattformelementene var så vidt jeg kan huske få og begrensede.
patham Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 (endret) Ser folk likte WW, noe jeg personlig ikke gjorde. Mest pga jeg kjøpte GC sammen med RE4 . Men siden så mange mildt sagt digger det får jeg vel gi det en sjanse til. *koble opp GC igjen* Må jo gjøre meg klar til Wii Endret 3. november 2006 av disabled
Pricks Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Oops, nevnte feil Zelda-spill. Var toeren jeg mente
Camper_killer Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 (endret) Den stilen kom jo av mangel på pixler på skjermen da... Men hva slags preg snakker du om? På de gamle spilla var det bare å løpe bortover, klare hulene, hakke monsterna, ta våpna, og drepe den feite kongen. På de nye så er det sånne typiske sippe quester, som er helt idiotiske midt i. Til og med Oracle of ages og Oracle of seasons har dette med teite oppgaver. Hva er "Mario-stil"? I de gamle spilla så hørte du ikke en feit gnom i barnslig animering løpe rundt å si "it's me, mario!" Og ja, jeg savner de gamle spilla der Link ikke kunne hoppe, og hvis han kunne det så måtte han ha sånn hoppedings eller fjær. I de nye spilla er det ikke grenser... Nå kan han svømme, hoppe, sikkert fly..... Yes, det neste blir vel Link flyende rundt i lufta på en drage. Endret 3. november 2006 av Camper_killer
Dark Nemesis Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Twilight Princes? En tabbe? Spill først, døm etterpå... Eller vent to uker på IGNs andmeldelse.
Pricks Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 På de gamle spilla var det bare å løpe bortover, klare hulene, hakke monsterna, ta våpna, og drepe den feite kongen.På de nye så er det sånne typiske sippe quester, som er helt idiotiske midt i. Til og med Oracle of ages og Oracle of seasons har dette med teite oppgaver. Jaha? Jeg mener da at både Zelda 2 og 3 hadde side-quests. Hva er "Mario-stil"? I de gamle spilla så hørte du ikke en feit gnom i barnslig animering løpe rundt å si "it's me, mario!" Og ja, jeg savner de gamle spilla der Link ikke kunne hoppe, og hvis han kunne det så måtte han ha sånn hoppedings eller fjær. I Zelda 2 hoppet jeg da nok til å dekke opptil flere Mario-spill... I de nye spilla er det ikke grenser... Nå kan han svømme, hoppe, sikkert fly.....Yes, det neste blir vel Link flyende rundt i lufta på en drage. 7213356[/snapback] Så det er negativt at ny teknologi gir større muligheter? Merkelig tankegang...
Camper_killer Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jaha? Jeg mener da at både Zelda 2 og 3 hadde side-quests. Zelda 2 og 3 var jo møkkaspill. I Zelda 2 hoppet jeg da nok til å dekke opptil flere Mario-spill... Zelda 2 var dårlig nok til å dekke feilene til alle de nye Zelda spillene. Så det er negativt at ny teknologi gir større muligheter? Merkelig tankegang... Det kunne lett vært mulig å få Link til å hoppe uten videre i de gamle spille, og Heroes 5 er ett godt eksempel på at ny teknologi noen ganger gjør spill ræva.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå