Gå til innhold

Doom III alpha


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-11 12:36, skrev Cappo:

Tja. Hvis min roman hadde fått like mye oppmerksomhet som Doom III Alpha leaken så ville jeg vært glad for så mye gratis publisitet. Men dette ville jeg holdt for meg selv, gått ut i media og vært skikkelig forbanna, mens jeg hadde smilt fornøyd på veien hjem etter presse konferansen. :razz:



Det tviler jeg sterkt på. Kanskje eksempelet passet dårlig på deg, hvis du aldri har jobbet med et åndsverk av denne typen. Men jeg kan garantere deg at hvis du hadde spurt forfattere og kunstnere om hva de ville ment dersom noe liknende hadde skjedd med en stor roman eller et kunstverk som ikke var avduket, så ville de hatt null forståelse for ditt "reklameargument".

 

Spill/demo/bok/ eller hva det nå er, er ment å slippes når det er klart, ikke før. Og folk som jobber med dette døgnet rundt for å komme med noe de anser som noe stort og en revolusjon innenfor pc grafikk er nok veldig bevisst på hvordan de ønsker at omverdenen skal oppfattet verket deres.

 

Du bør kanskje prøve å sette deg inn i situasjonen til de som har blitt forulempet her, istedenfor å se alt fra et "reklame" eller "freeloader" perspektiv.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-11 09:32, skrev Cyprez:

Cd´n er på 600MB og et eller annet. Er det flere versjoner der ute?


Hva står det nede i høyre hjørnet da? hos meg står det 0.02

 

Det er vist lekket en beta også, men jeg er ikke 100% sikker.

 

Det sies forøverig at final build blir på over 5GB, noe som ikke er så veldig usansynlig, med tanke på på mengden hi qual textures, lyder osv...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-11 09:32, skrev Cyprez:

Det merkelige her er at jeg tror ikke det er samme versjon som dere har. Med mitt oppsett hakker spillet svært lite. Og det er jo et svakt skjermkort. Cd´n er på 600MB og et eller annet. Er det flere versjoner der ute?


 

Det kan være en repack elns. Hvilket versjonsnummer er det på den du har?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...