Gå til innhold

Doom III alpha


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har spilt det og det var meeget scary, når det ene monsteret driver og spiser opp en død kis inne på et rom ble jeg kvalm!

Grafikken er helt sinnsyk, men det hakka en del til meg. jeg har:

Athlon xp2000+

512 mb DDR

Hercules FDX8500LE 64 mb ram

 

og jeg håper virkelig at spiller krever mindre enn det den demoen der gjør, ellers blir jeg nødt til å oppgradere, om jeg i det hele tatt tør å spille det :grin:

 

edit: fjerna en død link :sad:

 

[ Denne Melding var redigert av: rudolfrock på 2002-11-10 21:38 ]

Lenke til kommentar

har en p4 2.4 å et gf 4 ti4200 og 256 ddr ram (noe som er for lite!!!). satte alt på maks å fikk kanskje 2 bilder i sekundet,synes dette spillet er noe krevende og håper de opptimaliserer det ganske grundig slik at mannen i gata og kan spille det på brukbar grafikk uten å måtte tømme lommeboka først. syns grafikken var råbra,helt sykt bra faktisk, å spillet var skikkelig skummelt!

Lenke til kommentar

Merkelig. Jeg kjører Doom III smooth på 800x600 (eller var det 1024x768?) med Geforce 3 Ti500 og det andre stashet du ser i signaturen min. :smile:

 

Og det er helt uten tweaking og ingen redusert grafikk. :grin:

_________________

AMD XP 1800+@2000+

Abit KR7A-RAID

512Mb TwinMOS PC2100 DDR

Creative Geforce 3 Ti 500

Quantum Fireball Plus AS 20 GB

2xMaxtor Diamondmax Plus D740X 60GB i RAID 0

Plextor 40/12/40

Chieftec DX-01BL-D

 

[ Denne Melding var redigert av: Cappo på 2002-11-11 09:25 ]

Lenke til kommentar

Jeg har fått en versjon som er lastet ned fra en server i Oslo. Det merkelige her er at jeg tror ikke det er samme versjon som dere har. Med mitt oppsett hakker spillet svært lite. Og det er jo et svakt skjermkort. Cd´n er på 600MB og et eller annet. Er det flere versjoner der ute? Inntil jeg var klar over når spillet kommer på markedet og ha lest dette på forumet, så trodde jeg at jeg at jeg fullversjonen av Doom III. Men det er umulig at det kan være det skjønner jeg. Skulle bare likt å vist hvilken versjon jeg har. Flere som har en versjon på over 600 mb?

Lenke til kommentar

Ganske utrolig alt oppstyret rundt Doom III alphaen! id software for iallefall enormt med gratis publisitet rundt produktet sitt!! id virker forbannet over at softwaren har lekket ut, men en må jo spørre seg: Hvilken skade gjør det for id? Jeg tror faktisk de tjener enormt på at Doom III "tilfeldigvis" lekket ut. Det er jo tross alt ikke fullversjonen det er snakk om her...

 

Noen andre som har noe synspunkter på denne vinklingen?

Lenke til kommentar

jeg fikk alpha'n av en kompis i helgen, hele greia utpakket er på ca 1 Gb.. lurer på hvor stor hele spillet blir :razz:

 

uansett, spillet er utrolig fett, med sinnsyk grafikk og ekstrem mengde med detaljer.

 

"exec highdetail" og "map e3/e3_1" 2 og 3 så får jeg rundt 15-25fps i spillet, mens med "playdemo activate_1" (elleno likn, husker ikke akkurat filnavnet) så har jeg 31fps. "map e3/intro" så får jeg rundt 25-30 på det mest krevende sekvensene..

 

og dette på en gammel utrangert Dual P3-933@1016Mhz og et Crucial Radeon 9700Pro :grin:

jeg trenger en raskere maskin til å fore grafikk-kortet mitt med data! :eek:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-11 10:16, skrev jawisa:

Ganske utrolig alt oppstyret rundt Doom III alphaen! id software for iallefall enormt med gratis publisitet rundt produktet sitt!! id virker forbannet over at softwaren har lekket ut, men en må jo spørre seg: Hvilken skade gjør det for id? Jeg tror faktisk de tjener enormt på at Doom III "tilfeldigvis" lekket ut. Det er jo tross alt ikke fullversjonen det er snakk om her...


Noen andre som har noe synspunkter på denne vinklingen?


 

Jeg har det synspunktet at det er snakk om private data, et personlig arbeide som langt ifra er ferdig. Du hadde vel ikke likt dersom noen hadde lekket ut halve romanen du hadde skrevet, før den i det hele tatt var redigert eller ferdig?

 

Det er ikke først om fremst snakk om lovbrudd, men snarere respektløshet over for andres arbeid, manglende moral og neglisjering av rettighetene til åndsverk.

 

JA, id Software har definitivt lov til å være sure.

 

[ Denne Melding var redigert av: mad_arab på 2002-11-11 12:30 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-11 12:29, skrev mad_arab:

Jeg har det synspunktet at det er snakk om private data, et personlig arbeide som langt ifra er ferdig. Du hadde vel ikke likt dersom noen hadde lekket ut halve romanen du hadde skrevet, før den i det hele tatt var redigert eller ferdig?


 

Tja. Hvis min roman hadde fått like mye oppmerksomhet som Doom III Alpha leaken så ville jeg vært glad for så mye gratis publisitet. Men dette ville jeg holdt for meg selv, gått ut i media og vært skikkelig forbanna, mens jeg hadde smilt fornøyd på veien hjem etter presse konferansen. :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...