-Tommy Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Det finnes ingen fasit på hvilken mus som er den beste gaming musa. Alt avhenger av deg. Selv sverger jeg til en gammel Mx 700.
andiss Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 mx 510 er ikke en mus å anbefale ! Det tar deg maks 10 min før du svetter i hånda pga det glatte overlaget på musa. Derimot vil jeg anbefale g5. Konfertabel mus + man blir ikke svett når man holder i den, og du kan justere hvor tung den skal være med lodd som man putter under musa. kjøp G5 du kommer ikke til å angre ett sekund.
Xiphac Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jeg har en 1 år gammel Trust optisk mus som jeg kjøpte for noen og sytti kroner....Den er faktisk ganske god å spille med.
M@R7!N Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 (endret) Sagt det før, men sier det igjen Microsoft Intelli 1.1, ingen over, ingen ved siden Perfect form og størrelse Lurer på hvor mye lenger min varer Endret 2. november 2006 av M@R7!N
lambiks Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Logitech MX300! Har hatt den siden den var helt ny (Vet ikke når det var, men det er lenge siden), og trives fortsatt med den! Tok ut det lille loddet i den for noen år siden, og da ble jeg enda mer fornøyd! En mus trenger ikke en million dpi for å være bra. Så lenge den er ganske responsiv og slitesterk, så er jeg fornøyd
danno_O Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Intelli 3.0 Supergod. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
frostbitten Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jepp. Jeg har fremdeles min Intelli 3.0 som jeg kjøpte for fem år siden. En liten bul på venstretasten, men ellers ei krute god mus!
Schweigaard Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 MX518 er den eneste gamingmusa jeg har prøvd, og jeg er veldig fornøyd med den. Anbefales!
Camper_killer Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 MX518 er den eneste gamingmusa jeg har prøvd, og jeg er veldig fornøyd med den. Anbefales! 7206135[/snapback]
Legion Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 (endret) valget er veldig individuelt som det har blitt nevnt. størrelse på hånda har også mye å si. progamers, spesielt i korea, foretrekker små musstørrelser og gjerne flate mustyper. bl.a. så er ktec veldig populært, dog vanskelig å få fatt i utenfor korea. videre så må det sies at det er spilleren og ikke musvalget som spiller størst rolle. det kan også nevnes at bytte av mus kan gruse langtids muskelminne. for en normal dødelig så vil det ta 1-2 *uker* (kanskje mer) å vende seg til ny mus. for progamers kan det ta ekstremt mye mer. Edit: tenker tydligvis raskere enn jeg skriver:p Endret 3. november 2006 av Legion
Rookie_NO Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 *snip* for en normal dødelig så vil det ta 1-2 (kanskje mer) å vende seg til ny mus. for progamers kan det ta ekstremt mye mer. 7206197[/snapback] timer, dager, uker eller år?
MrL Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Hva skjer med at alle liker G5? Synes MX revolution ser mye bedre ut.
Wh1nerG Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Mus: Razer Copperhead Matte: Icemat Lykke til!
Plomma2 Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Hva skjer med at alle liker G5? Synes MX revolution ser mye bedre ut. 7210149[/snapback] Trådløs.
Bangern91 Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 jeg har en logitech mx 518 å er UTROLIG fornøyd med den:)
the_zombie Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Bruker Razer Diamondback, og er veldig fornøyd. Det kan være litt vanskelig å venne seg til den kanskje, fordi den har litt uvanlig passform, men ville ikke kjøpt noe annet hvis jeg måtte velge igjen.
Kjell Fisk Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Har selv en G5 og hatt den siden den kom ut. Før den hadde eg ein MX510 og G5 er mye bedre. Veldig god å holde i og det med at dem har fjernet den ene knappen på siden gjør veldig lite.. Den programmerer man om til noe uansett. Så eg vil anbefale G5, men som det er påpekt flere ganger i denne tråden... Alt avhenger av brukeren
Bear^ Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Har aldri likt mus med tråd når det kommer til gaming. Så henger tråden seg opp i et eller annet og hva skjer da? Jeg har tatt livet av en del datamus opp gjennom min tid (les: I 250 km/t inn i murveggen) så jeg har skiftet en del. Men nå har jeg en MX700 som har motatt rå behandling i noen år og fremdeles tikker den og går. På min samvittighet har jeg alt fra Microsoft's til Logitechs muser, men bare MX700 har levd så mange år uten å ende 6 fot under. Thats me mouse.
the_zombie Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Har aldri likt mus med tråd når det kommer til gaming. Så henger tråden seg opp i et eller annet og hva skjer da? Jeg har tatt livet av en del datamus opp gjennom min tid (les: I 250 km/t inn i murveggen) så jeg har skiftet en del. Men nå har jeg en MX700 som har motatt rå behandling i noen år og fremdeles tikker den og går. På min samvittighet har jeg alt fra Microsoft's til Logitechs muser, men bare MX700 har levd så mange år uten å ende 6 fot under. Thats me mouse. 7215748[/snapback] Man merker jo ikke tråden om man ikke har 1 i sens og må flytte musa 10 meter for å komme til andre siden av skjermen. Problemet med trådløse mus er at de går fort tom for batteri, og at de har delay på når man flytter musa til den faktisk begynner å flytte seg på skjermen
Onyx Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Forza Microsoft Optical Mouse - senere til IntelliMouse. Har den første, altså denne. Går over til IntelliMouse snart, da denne tar på årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå