Gå til innhold

Rimelig barebone fra Shuttle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som et helt greit kabinett, men for mitt vedkommende må prisen ned et par hundre kroner i forhold til hva som er antydet i artikkelen.

Man får jo fine små kabinetter fra Aopen, Antec, Silverstone osv fra 4-500 kroner.

Legger du til et greit AM2-microATX hovedkort lander summen på litt over 1000 kroner.

Skrevet

Synes dette så ufattelig artig ut. Faktisk så jeg vurderer dette som neste kabinett på hjemmekontoret. Nå sitter jeg med 8 disker i ett chieftech dragon servertower. I det største og bårkete laget.

Men en Core 2 Duo hadde vært å foretrekke (selv om jeg kun har brukt amd i maskinene jeg selv har bygget til meg selv)

-Thelle-

Skrevet
Men en Core 2 Duo hadde vært å foretrekke (selv om jeg kun har brukt amd i maskinene jeg selv har bygget til meg selv)

-Thelle-

7193094[/snapback]

I den nedre prisklasse gir AMD veldig mye for pengene på en del modeller, men ideellt sett så hadde det vært best med en Intel-versjon og en AMD-versjon av hvert barebone-kabinett.*
Skrevet

Jeg har sett på AM2 SSF kabinettet til Shuffle, men dette var jo et billigt alternativ. Det kutter den nye maskinen med 2k, ikke dårlig!

Nå må jeg inn i tenkeboksen igjen :(:nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...