Gå til innhold

Sensation White 2007


BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Er keen på både Black og White jeg, men så er det jo resten av kompisene som ikke "tør" å dra til Black etter å ha sett video fra det. Hehe. Men det som er så genialt med White er jo at det både er house og trance. :)

 

Edit:

sensation3800.jpg

Et stemningsbilde :love:

Endret av Faris
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Dere som sier dere skal på Sensation White og/eller Black, snakker dere kun om Amster eller? Har selv bestilt billetter til Black og White i Belgia 30-31. mars. Kunne tenkt meg White i Nederland også men ingen jeg kjenner som gidder eller kan den datoen.

7762273[/snapback]

Gidder ikke dra på disse wannabe-Sensation greiene rundtom i Europa. Amsterdam Arena! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ville bare svare på innlegget om Magic Party Tours.. Vi reiste med dem i fjor, på Sensation, og va en gjeng med nesten 40 partyglade nordmenn som tilbringte ei uke i Amster sammen. Men trur dessverre ikkje de vil arrangere en sånn tur i år, etter d eg har hørt? Trist, isåfall. Men vi er en vennegjeng som reiser nedover uansett, for Sensation White, og for å rocke Amster (verdens rååååeste by), så bare til å henge dere på :) For dere som ikkje har vært der, eller på Sensation; D E VERDT VÆR ENESTE KRONE! :thumbup:

 

PS: D eneste ordentlig Sensation, er i Amster :tease:

Lenke til kommentar

Bare for å bring on the spirit:

 

Jeg var på Sensation White 2005; reiste "på egenhånd" med en gjeng kompiser. For å si det mildt er dette enkelt og greit den beste opplevelsen jeg har hatt i hele mitt liv. Ja, til og med bedre enn sex! Edru var jeg og - ville huske absolutt alt! 40'000+ mennesker kledd i hvitt/svart skaper en stemning utenom det vanlige! I tillegg kan jeg anbefale å ta en litt lengre tur så du/dere får et par dager på å oppleve Amsterdam. Flott by!

 

Om du vurderer å dra, har venner som vil dra, har penger og tid - DRA DIT!

 

Edit: Og ja. Amsterdam ArenA er eneste som gjelder. Andre steder er "juks".

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

Lurer på å dra nedover i år. Angående Amsterdam, så er det en fantastisk spennende by for alle som liker butikker, uteliv, spennende mennesker og god musikk. Det er mange bra klubber, men vil gjerne trekke frem Escape. Vannvittig bra hardhouse, masse folk og digert lokale. Kanskje noen andre som vil anbefale flere steder?

 

soowesc_0019.JPG

Bilde, Escape.

Endret av AvieN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...