Gå til innhold

Sensation White 2007


BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg bestilte billetter til sensation i 2005 var det helt texas. Ville blitt overasket om det ikke var det samme i år.

 

www.id-t.com (arrangøren) annonserte nettopp følgende:

 

Sensation White Amsterdam SOLD OUT!

 

Today at 10 am the presale started for Sensation in Amsterdam. Like last year, the Ticketonline call centre was red-hot and the website booked a visitors record. The World's Leading Dance Event, with 40.000 visitors all dressed in white, was sold out within 2 hours.

Lenke til kommentar
Eg og mine fekk hvertfall billettar. Var sjuke tilstandar.

Men no, reiser eg og 7 venner til Amsterdam eit par dagar før 07.07.07 ;)

 

Lurar på om dei gjer noko spesielt i år, med tanke på den heller litt spesielle datoen!

8134278[/snapback]

 

 

Jeg var på TE2007 i år, var på Sensation White i 2006, og skal på både white og black i år, det blir helt konge. TE har den beste musikken, Sensation har det beste showet, begge er verdt å få med seg. Bare lurer på om noen har peiling på når lineuppen til Sensation slippes ?

Lenke til kommentar
Lineup'en ifrå 2006 var ikkje akkurat noko å skrive heim om -- så er spent på om det blir noko litt spesielt i år, sidan det er 07.07.07 :)

 

Sist det var på den sjuande dagen, i den sjuande månaden hadde jo Rank 1 live-set. Hadde vært utruleg om dei opna i år :)

8187678[/snapback]

 

Tja, Dj Tiesto, Ferry Corsten, David Guetta, Steve Angello, ikke verdens beste men slett ikke dårlig. For ikke å nevne Roog og Erick E som leverte det desidert beste settet spør du meg, hører på det enda.. Viktig å gi nye folk sjangs også, det var jo en gang Armin og Tiesto ikke var kjent heller vettu.

Lenke til kommentar
Har folk byrja å booke hotell og fly ned? Isåfall, har DU eit tips om bra hotell og flyselskåp? Treng ikkje være noko 1.st class.

8193485[/snapback]

 

Jeg har bestilt alt for lenge siden.

 

Fly koster jo 2500 allerede fra Bergen hvertfall..

 

Har ikke noe spes hotellanbefalinger, mormoren min jobber i reisebyrå så hun ordner alt det der..

Lenke til kommentar
Har folk byrja å booke hotell og fly ned? Isåfall, har DU eit tips om bra hotell og flyselskåp? Treng ikkje være noko 1.st class.

8193485[/snapback]

 

Jeg anbefaler å bruke kelkoo.no for å bestille flyreiser. Veldig flott nettside. Kan være greit å sjekke anbefalingene på de diverse booking- og flyselskapene også. Det er forøvrig verdt å betale noen hundrelapper ekstra for å bestille gjennom et selskap med mange positive tilbakemeldinger hvis alternativene er billigere men dårligere. Jeg kan selv anbefale Supersaver.

 

For hotellbestillinger har jeg positiv erfaring med nettsiden hotels.com, og hotellet "Mitland" i Utrecht. Hotellet ligger en halvtimes gåtur fra togstasjonen, eller 5-10 min med taxi (€15). Utrecht ligger sør for Amsterdam, og det tar cirka 15-20 min med tog til Amsterdam ArenA (€6). Eller så har du Plaza hotell som ligger rett ved siden av togstasjonen i Utrecht.

 

Du finner sikkert også hotell som ligger nærmere ArenA, men hvilke vet jeg ikke. Hvis du skulle gå for Utrecht (veldig koselig by), så anbefaler jeg å spise middag på La Fontana (italiensk restaurant).

Lenke til kommentar
Takkar for gode tips Capo Crimini :)

 

Byrjar å kikke på hotellet du nevnte no. Blir vel bestilling kva dag som helst :)

8201206[/snapback]

 

Trance Energy er jo i Utrecht så var der da, men bodde i Amsterdam da.. Tok toget til Utrecht det tok cirka 20 min ja..

 

Hvis dere skal bo i Amsterdam må dere spise på Dam Plaza som ligger rett i ene gaten ved Dam Square, helt sinnsyk god biff der, til cirka 200kr anbefales !

Lenke til kommentar

Til informasjon, å velge hotell utifra stjerner kan være villedende. Stjerner blir valgt ut ifra en kryssliste de går igjennom. F.eks. om de har strykejern, safe, hårføner etc på rommet. Ikke renslighet, service og sånt som faktisk betyr noe. Du kan derfor finne bra 2-stjerners og ræva 4-stjerners.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Fekk bilettene til White og Black igår, og har bestillt hotell og fly reise ner! Vi er 4 kompiser som skal ned... Klar som et egg! :D

Noen som veit kva som er letteste transport måten (rimlig òg) fra flyplassen te sentrum?

Og er Line Up`en kommen no?Såg det var kommt på Black vertfall..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...