Gå til innhold

Sensation White 2007


BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

oioioi.. Sjekk datoen i dag;)

 

07.06.07!!

 

Bare 1 måned igjen til dere white-people skal på white :D

skjønte ikke helt den line-upen da.. :nei: Glad jeg skal på black :cool: anyway, have fun!! det blir sikkert bra, selv om line-upen er så som så........

Lenke til kommentar

Helt enig, var litt skuffende. Håper de braker til med en skikkelig overraskelse, med et langt sett fra rank 1, armin eller noe i den gata. Da hadde nok kvelden klikka greit. Alikevel var David Guettas sett ifjor ganske stilig :) Fikk meg til å kjenne at dansefoten ville ut på gulvet ihvertfall!

 

Men det er vel nesten ganske sikkert at det kommer en surprise, datoen, og tiesto ifjor bør vel være ganske godt grunnlag for å tro det?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hadde jo egentlig tenkt å lage en ny tråd, men kan jo bare fyre liv i denne igjen. Magic Party Tours kaller de seg. Vi er en gjeng som har tenkt oss ned til Nederland til sommeren, skal sende Magic Tours en mail snart og høre litt om priser o.l  :dribble: Flere som skal på Sensation White til sommeren da?

7451962[/snapback]

 

Regner med at jeg og ett par kompisser skal iallefall:)

Hadde vært fett å samla en gjeng med nordmenn å festa med!

Lenke til kommentar

Linken funker ikke :(

 

men ja nå har jeg kanskje et stort problem. Jeg får ikke tak i kompisen min som jeg skulle reise med. Så nå sitter jeg her aleine og har ingen og dra med. Er det noen har som trenger en fyr til får å dempe ned på hotell regninga ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...