Gå til innhold

Neverwinter nights 2, i butikken før 3.nov?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Direct2Drive --> For NWN kreves det en proxy for å få bestilt spillet, men du kan laste det ned uten proxy. Det holder ikke å kun skrive en US adresse.

Har ikke prøvd selv, men en kamerat gjorde det i går kveld. Forsøkte først å bare oppgi adresse, men det var en IP sjekk. Måtte skru av proxy'en for å få lastet ned (Javascript var sperret), men det gikk som en kule å få lastet det ned og startet det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Førsteinntrykkene virker å være gode. Tar nok ikke lang tid før vi ser de første anmeldelsene.

Gamespy - First impressions

The long-awaited sequel to BioWare's acclaimed Neverwinter Nights has arrived, and early impressions make it evident that this may be the game that fans of computer RPGs have been waiting a long time for. Developed by Obsidian (whose collective pedigree includes Planescape: Torment, Icewind Dale and Fallout 2), the game has so far delivered an extremely substantial role-playing experience, with well-adapted Dungeons & Dragons 3.5 edition rules, a sprawling, epic story, and more than enough going on under the hood to please even the most rabid min-maxer.

IGN - First impressions

Playing Neverwinter Nights 2 is more akin to playing Baldur's Gate II or Planescape: Torment than the original Neverwinter Nights. Fully controllable and equippable party members make a return, which makes a big difference for the single player portion of the game. We'd been told a significant chunk of developmental focus was being given to making NWN2's solo campaign more involved and after playing it for around 20 hours, it's proven to be a more entertaining experience.

Skrevet

Bestilte CE fra GameZone, men fikk mail for noen dager siden at det ikke var nok til alle, så fikk tilbud om vanlig NWN2 til nedsatt pris (helt greit for meg :p)... men den er ikke blitt sendt ennå :(

Skrevet
Bestilte CE fra GameZone, men fikk mail for noen dager siden at det ikke var nok til alle, så fikk tilbud om vanlig NWN2 til nedsatt pris (helt greit for meg :p)... men den er ikke blitt sendt ennå :(

7197002[/snapback]

Gamezone fikk inn vanilla utgaven i dag så den sendes i dag. Siden den går som brevpost har du den i morgen :)

Skrevet (endret)

@Rivfader: Så hvis jeg bestiller fra gamezone nå har jeg spillet imorgen kansje? :D

Og vet du om de har nok på lager?

Og noen som har sett spillet i butikkene enda? rundt i oslo området?

Edit: Noen som tror det kanskje er mulig å stikke på ebgames på byporten eller Stovner å få bestilt collectors/limited edition/lawful edition eller hva det ble kalt? regner vel med at det er for seint, men vil bare forhøre meg.

Endret av Nitrius
Skrevet
Spillet lå i postkassa da jeg kom hjem idag :dribble:

Skal til å åpne det nå :cool:

7197285[/snapback]

Det der er så ond, vil ha spillet selv :p

Lurer nesten på om jeg skal ta turen ut i snøen og lete etter spillet!

Skrevet

Collectors edition, chaotic, på vei i fra gamezone :-) gleder meg til denne perlen av et spill!

bare synd at postvesnet i norge ikke er noe å rope hurra for, i stedet for direkte sende det til notodden i fra kristiansand, velger posten at det skal innom Oslo og Drammen først :p

Skrevet
Direct2Drive --> For NWN kreves det en proxy for å få bestilt spillet, men du kan laste det ned uten proxy. Det holder ikke å kun skrive en US adresse.

Har ikke prøvd selv, men en kamerat gjorde det i går kveld. Forsøkte først å bare oppgi adresse, men det var en IP sjekk. Måtte skru av proxy'en for å få lastet ned (Javascript var sperret), men det gikk som en kule å få lastet det ned og startet det :)

7196641[/snapback]

Har du noen tips til gode Proxy's some funker da? hehe

Skrevet

WTF, kameraten min ringte i Spaceworld i sarpsborg for 1time siden og han som tok tlf sa de hadde fått NWN2. Så jeg tok og dro inn og de sa at døm ikke hadde fått det i dag( var 2 nye som jobbet der) ..hmm...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...