Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er du sjalu med tanke på eksen din?


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og damen slo opp for omtrent 2 måneder siden, vi var sammen i 2,5 år. Hun har ny type nå. Sikkert en rebound.

 

Men hu har vært så jævlig jævlig mot meg at jeg ikke klarer å bry meg om henne lengre. Så jeg gidder heller ikke være sjalu. Jeg lar være å tenke på hva hu gjør. Hun sier at hu skal sende meg bilder av at hu å han nye kjæreste kysser. Men det er greit det, hu får gjøre det.

 

Eneste problemet er at jeg tar igjen med ekstra kraft. Jeg lar ikke folk herse med meg uten at det skulle få konsekvenser for dem. Så hu setter seg bare selv i en vrien posisjon.

 

Jeg veit at når jeg er glad, så er hun deppa for at jeg er glad. Å hu gjør da en sterk innsats for å få meg ulykkelig igjen. Jeg er så heldig at jeg har gjennomskua dette, å jeg er glad hele tiden istedet.

 

Jeg har masse jenter som viser interesse. Men jeg skal IKKE ta det første å beste jeg finner i håp om å bli forelska. Men det er ei jeg også liker, men blir litt vanskelig å ta det neste skritt :!:

Lenke til kommentar

Ja, har jo elsket dama i flere år nå. Hun er bare en vennine, dessverre. Noe jeg aldri har villet. Jeg vært stupsforelsket i henne altfor lenge, og hun har nye typer nærmest vær mnd.

Lenke til kommentar

En av x'ene mine gikk og ble sammen med bestevennen min rett etter vi hadde slått opp. Virket som om hun gjorde det kun for at jeg skulle bli sjalu eller noe, ikke det at det funket. Så nei, jeg blir ikke sjalu om x'ene mine går å blir sammen med noen andre.

 

 

Og ikke kom å si noe som at vennen min ikke kan være en god venn eller noe fordi han ble sammen med x'en min. Han spurte meg om lov, og jeg sa det var greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...