Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er du sjalu med tanke på eksen din?


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Personlig er jeg ekstremt sjalu og bitter over at eksdama mi nå koser seg med en ny type, mens jeg sitter her og råtner uten dame i det hele tatt. Det irriterer vettet av meg. Noen med lignende "erfaringer" som kanskje vil dele en tanke eller to?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personlig er jeg ekstremt sjalu og bitter over at eksdama mi nå koser seg med en ny type, mens jeg sitter her og råtner uten dame i det hele tatt. Det irriterer vettet av meg. Noen med lignende "erfaringer" som kanskje vil dele en tanke eller to?

7173732[/snapback]

Ja det er veldig kjiipt.

 

Men du kan tenke slik da, han tar avfallet ditt :)

Lenke til kommentar

hehe. Ja Det er sant. Jeg tør ikke tenke på hva som har vært i munnen hennes som han kysser daglig, hahahahaha. Jeg ser på det som en straff for han.

 

Men jeg klarer ikke å stoppe å tenke på at JENTA MI <- Ihvertfall VAR mi en gang i tida, rir den typen annenhver natt, en penis går ut og inn av den jenta som var mi, gjør at jeg får lyst å dra dit og banke fyren.

Lenke til kommentar

Da er det jo ikke rart du fremdeles bryr deg, dere var sammen lenge (hvertfall i min målestokk). Det er helt naturlig. Prøv å heller komme deg ut med venner, ha det gøy og tenk på noe annet. Det var vel en grunn til at det ble slutt? I begynnelsen vil jo alltid de positive tingene ved personen eller forholdet, men så etterhvert klarer du å se de negative og gå videre.

Lenke til kommentar

Tjam. Jeg tror ikke jeg hadde blitt så glad hvis han hadde fått seg kjæreste med det første, selvom det var jeg som gjorde det slutt. Det bunner vel i at da vet jeg at personen som lå i fanget mitt for 2 mnd siden gjør alt det vi pleide å gjøre med en annen. Selvom jeg ønsker han alt godt, og ikke har kjærestefølelser for han lenger whatsoever.

Men sånt er vel vanlig, og det går over med tid. Man må bare komme seg videre og være glade på hverandres vegne.

Lenke til kommentar

hmm..

 

jeg kjenner at jeg fortsatt bryr meg med eksene mine enda jeg, og nå har jeg vert med samme dame i 6 år og fått barn med henne, og skal uten tvil være med henne.

 

Jeg bryr meg ikke på den måten at jeg ønsker å være sammen med eksene, men jeg ønsker dem alt godt og synest det er trist når noe går dårlig med dem.

 

Kanskje jeg er litt rar ? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg vil forøvrig minne om at:

 

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at du tenker slike tanker som bare gjør det verre for deg selv nå. Men det går over!! Helt sant faktisk. Samboeren min etter 2 år var utro og gikk over til henne fra meg og det å tenke på dem gjorde meg fysisk syk en god stund. Jeg merket at det gikk bedre etter at jeg traff nye flørter..det gjorde vondt å tenke på han i sikkert i alle fall et år,men det ble sjeldnere og sjeldnere jeg tenkte på ham og nå kjenner jeg bare likegyldighet ovenfor ham.

 

Og noe jeg tenker nå er at hadde ikke det vært for at det ble slutt mellom oss,hadde ikke jeg opplevd det jeg har nå eller truffet den fantastiske gutten jeg har. Så til syvende og sist er jeg veeldig glad det skjedde.

 

Så flørt med jentene og kos deg med kompiser,og gjør alt det du ikke kunne gjøre i 2 år for du hadde xen å tenke på! ;)

Lenke til kommentar
Jeg skjønner at du tenker slike tanker som bare gjør det verre for deg selv nå. Men det går over!! Helt sant faktisk. Samboeren min etter 2 år var utro og gikk over til henne fra meg og det å tenke på dem gjorde meg fysisk syk en god stund. Jeg merket at det gikk bedre etter at jeg traff nye flørter..det gjorde vondt å tenke på han i sikkert i alle fall et år,men det ble sjeldnere og sjeldnere jeg tenkte på ham og nå kjenner jeg bare likegyldighet ovenfor ham.

 

Og noe jeg tenker nå er at hadde ikke det vært for at det ble slutt mellom oss,hadde ikke jeg opplevd det jeg har nå eller truffet den fantastiske gutten jeg har. Så til syvende og sist er jeg veeldig glad det skjedde.

 

Så flørt med jentene og kos deg med kompiser,og gjør alt det du ikke kunne gjøre i 2 år for du hadde xen å tenke på!  ;)

7178114[/snapback]

 

Takk, det var trøstende ord. Men har du noe tips for hvordan man kan få troen tilbake, jeg har ikke tro på at jeg klarer å holde på en dame i mere enn et par år, hvordan kan jeg da gå inn i et seriøst forhold uten å være likegyldig hvis jeg har mistet troen på en måte?

Lenke til kommentar

Skjønner det,men du klarer "å holde" på ei jente hele livet når det er den riktige jenta. Dette er noe dere begge må være med på. Jeg trodde alle gutter var utro og uten samvittighet eller et hjerte etter xen min. Helt til jeg ble kjempe god venn med en fantastisk gutt som viste seg å duge til mer enn kompis,og nå er jeg overbevist om at det ikke var meg,men bare at jeg og exen var kresj.

 

Du bør vel bare slutte å tenke på et nytt forhold allerede slik som hun gjorde,for det tror jeg ikke varer uansett...vis heller for deg selv at du klarer deg alene først. Drømmedama dukker ikke opp om du leter uansett. Kos deg heller med å nyte singellivet nå så dukker hun opp når du minst venter det. Og jeg kan garantere deg at du har lært ting av dette forholdet som du kan bruke i ditt neste som gjør deg til en bedre kjæreste! Jeg kan nesten garantere det,for jeg har som regel rett! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...