Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Cavani lukter det flopp av om vi henter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppskryt er fyren ikke, men jeg kan ikke se noen logikk i at Chelsea skulle hente han nei. Han godtar nok ikke noe annet enn garantert førstevalg og det er nok ikke Costa så keen på. Legger du til at han nok koster en god del penger pluss en saftig lønn for et Chelsea lag som i det minste later som om de er økonomisk ansvarlige så gir det ingen mening.

Skrevet

http://youtu.be/YTvE9zPNCMc

Ser ikke lyst ut for Cech. Håper veldig han blir en sesong slik at vi ikke mister for mange store spillere på en gang, men forstår at han ikke vil bli på benken. Problemet for han er at uansett om han presterer bedre enn Courtous over en periode, vil det nok fremdeles lønne seg å gå for belgieren siden han er 10 år yngre.

Skrevet

Ser ryktene om Torres blusser opp igjen nå som Milan må erstatte Balotelli. Torres ser også ut til å ha forlatt England hvis man ser ice bucket filmen hans.

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Ser ryktene om Torres blusser opp igjen nå som Milan må erstatte Balotelli. Torres ser også ut til å ha forlatt England hvis man ser ice bucket filmen hans.

Han skal visstnok være på en 2 dagers tur til Spania.

Skrevet

Nederst hvor? Blir jo bare mer og mer...

What?

"I don’t know Torres personally, but I don’t think there is a player in the world who would arrive at Milanello and struggle to find the motivation to do well. You breathe in history at Milanello.”"

Skrevet

Når eg åpnet linken din på mobilen så kom eg bare til en masse nyheter.

Aha, i see.

Vel, saken er en kombinasjon av Breaking News, Honda-Intervju og det jeg siterte. Ikke publisert ser det ut som, men ihvertfall en kobling der.

Skrevet

Were entering the final hours [of the transfer window], lets see if were able to buy an important striker. This is the main aim. Torres is definitely an important striker, lets see if were able to get him or another player. Van Ginkel? Its possible, weve written to Chelsea and were waiting for a response. Were quite confident.

Milan CEO Adriano Galliani. Source: AC Milan.

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Spørsmålet som utstår da, er hvem skal vi hente som et alternativ for Torres?
Blir for lite med 1 god spiss og en gammel luring, mot City sine 4 potensielt veldig gode spisser.

Skrevet (endret)

Hadde vært greit å ha Lukaku konkurre om plassen sammen med Costa, nå som forhåpentligvis Torres stikker, liker fyren, men ikke spillern..Prøve oss på Negredo? Bamford?

Endret av PrettyBoy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...