Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Greier ikke helt å bestemme meg om vi var fryktelig gode, eller Everton helt horrible.

Heller mest mot sistnevnte.

 

Uansett, 3 poeng før pausen, forhåpentligvis skader ikke Hazard seg med landslaget igjen. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Tar meg ikke spesielt nær av rykter.

 

Og om alt med ryktene stemmer, så er det ikke verre enn at LFC har oversolgt hans status i klubben deres, men CFC har gått for et mer ærlig utgangspunkt og ikke lovet noe de ikke greide å holde. 

Lenke til kommentar

Tar meg ikke spesielt nær av rykter.

 

Og om alt med ryktene stemmer, så er det ikke verre enn at LFC har oversolgt hans status i klubben deres, men CFC har gått for et mer ærlig utgangspunkt og ikke lovet noe de ikke greide å holde.

Chelsea tilbyr ox 190 i uka

Arsenal tilbyt ox 180 i uka

Liverpool tilbyr ox 125 i uka.

 

Greit nok at han vil spille på midten,men er ikke bare det som fikk han til Liverpool. Han er jo Liverpool supporter siden barndommen, liker prosjektet til Klopp,flere faktorer som fikk han til Liverpool over Chelsea og arsenal

Lenke til kommentar

Tar meg ikke spesielt nær av rykter.

 

Og om alt med ryktene stemmer, så er det ikke verre enn at LFC har oversolgt hans status i klubben deres, men CFC har gått for et mer ærlig utgangspunkt og ikke lovet noe de ikke greide å holde. 

Det er noen få som mener at Chelsea kom best ut av dette salget.

Lenke til kommentar

 

Tar meg ikke spesielt nær av rykter.

 

Og om alt med ryktene stemmer, så er det ikke verre enn at LFC har oversolgt hans status i klubben deres, men CFC har gått for et mer ærlig utgangspunkt og ikke lovet noe de ikke greide å holde.

Chelsea tilbyr ox 190 i uka

Arsenal tilbyt ox 180 i uka

Liverpool tilbyr ox 125 i uka.

 

Greit nok at han vil spille på midten,men er ikke bare det som fikk han til Liverpool. Han er jo Liverpool supporter siden barndommen, liker prosjektet til Klopp,flere faktorer som fikk han til Liverpool over Chelsea og arsenal

 

 

Ox sin rolle i prosjektet til Klopp blir vel benken, siste 20 min og cup? Jeg kan ikke se for meg at han går inn på midtbanen til Liverpool som fast. 

 

Men selvfølgelig, når du er supporter av et lag og du får muligheten er det vanskelig å takke nei.

Lenke til kommentar

Keeperplassen: TC, Willy, Eduardo. Willy en god backup, Eduardo kunne vi godt ha kvittet oss med og heller registrert en engelsk keeper.

 

Midtstoppere: A.C Luiz, Rudiger, Azpi, Cahill god dekning her. Cahill ut neste sesong og da håper jeg Zouma har tatt et par store steg.

 

Vingback: Alonso, Moses, (Azpi) Her må vi forsterke, fra Alex Sandro til OX og nå Pacacosta eller hva enn nå han heter. Hadde det vært en mulighet å teste ut Kenedy i denne posisjonen?

 

Midtbanen: Kante, Cesc, Bakayako, trenger en solid backup her. Drinkwater?

 

Vinger: Willian, Pedro, Hazard, Musonda god dekning her.

 

Spiss: Morata, Batsman, og? Trenger en spiller til her. Batsman er en stor skuffelse. Costa hadde vært drømmen.

 

Er Remy fortsatt i klubben? Hvorfor har vi ikke solgt han ennå. 

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...