Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Antar Chelski får inn en ny manager som får tid til å "bygge lag" i 4-5 mnd. Om det fortsetter slik, vil laget aldri vinne serien 2 år på rad igjen uansett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rijkaard er ledig, er han ikke?

Blir uansett spennende å se om noen gidder ta på seg jobben. For det første får de ikke nok til å bygge opp et lag. For det andre blir alt målt opp mot hva Mourinho fikk til, og vi brukte en del mer penger da.

Skrevet

Horribel avgjørelse å sparke Scolari, selv om jeg skjønte at den kom. Scolari er en av verdens absolutt beste trenere, og de få som kan måle seg med han, har Chelsea ingen mulighet i å ansette. Jeg lurer virkelig på hvem de skal gi jobben nå, som skal gjøre det bedre enn Scolari.

Skrevet

Grant fortjente ihvertfall ikke å få sparken. Gjorde jo en fantastisk jobb med Chelsea på sparket etter at Mourinho gikk både i PL og CL. Mourinho skulle de selvsagt heller ikke sparket, og ei heller Scolari. Chelsea graver sin egen grav nå.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Latterlig om Chelsea henter inn manageren de sparket den tidligere sesongen.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Håper Adams bli ny manager jeg.

Skrevet

Er det så lurt å ansette en trener som også trener et landslag? Han greier sikkert å kombinere begge jobbene, men tror ikke han lykkes på begge stedene.

Skrevet
Er det så lurt å ansette en trener som også trener et landslag? Han greier sikkert å kombinere begge jobbene, men tror ikke han lykkes på begge stedene.

Enig. Sjølv om han har trent to lag samtidig betyr ikkje det at det behøver å gå bra no. Ansett heller ein trenar som har mulighet til å trene Chelsea på fulltid.

Skrevet

Ser de kanskje er ute etter A.C. Milans trener, Carlo Ancelotti. Han har vunnet CL 2 ganger med Milan, men han er vel også kjent for å vinne sine kamper 1-0. Det var en periode jeg tippet og vant på 1-0 seier til Milan, eventuelt 1 måls seier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...