Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kartlegging av erfaringer med forskjellige lengder


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Lettere å grave hull med en gravemaskin enn en lekespade.

7169875[/snapback]

:!:

 

Akkurat som utseendet, så spiller det jo en rolle. Jeg har ingen venninner som går rundt og ønsker seg en med 10cm lang tiss, akkurat. Vanskelig å si noen konkret lengde, men omkretsen er det jo greit at ikke er 3cm ;) Altså, er jo ikke noe særlig om den er 17cm lang og kjempetynn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
AnAnAs: Har du noe tips til småfolket da?  :cry:

7176518[/snapback]

 

Klarer å få det til å gå for dama med en finger jeg, og du har vel ikke mindre pikk enn jeg har finger ?? :hmm:

 

Men men, det jeg ivertfall vet er at noe damene er redd for så er det å få den hardt i bånn, for det gjør vondt.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor man skal bry seg så mye om dette hvis man er gutt. Det er liksom ikke noe å gjøre med det uansett. Med mindre man er skikkelig desperat og velger å operere. Dessuten er dette en vanlig greie som enkelte jenter bruker til å "shit-teste" gutter med. De kan slenge ut ting som "du vet, størrelsen teller!" før man har hatt sex med de. Da skal man svare "Jeg er så glad for at du kunne innrømme det! Store pupper ER viktig" Works like a charm på jenter som ikke har store tits :)

Lenke til kommentar
AnAnAs: Har du noe tips til småfolket da?  :cry:

7176518[/snapback]

 

Klarer å få det til å gå for dama med en finger jeg, og du har vel ikke mindre pikk enn jeg har finger ?? :hmm:

 

Men men, det jeg ivertfall vet er at noe damene er redd for så er det å få den hardt i bånn, for det gjør vondt.

7177191[/snapback]

 

Nei, den er nok lengre enn en finger, heldigvis. Og tykkere :!:

 

Den er faktisk ganske lang hvis jeg skal si det sant som det er, men da må den være skikkelig erigert. Men vanligvis er den ikke lengre enn normalen tilsier. :blush:

Lenke til kommentar
For gutter spiller det vel ikke så stor rolle. Når jenten finner ut at du har makaronitiss er du vel kommet så langt at å snu vil være utelukket. Da er det i boks.

7187657[/snapback]

Stakan, det er faktisk tidenes smarteste kommentar. Jeg har aldri tenkt på det sånn før.

 

"IT'S TOO LATE NOW, BABY!" :devil:

7187672[/snapback]

Well, thank you. Stakan, the philosophizer (eller noe sånt).

Lenke til kommentar
Så lenge den er lengre enn 13 cm og ikke tynn som en tannpirker, så er det ikke så farlig om den er 15 eller 20cm. Egentlig så synes jeg alt over 18cm begynner å bli litt for langt. Det viktigste er tykkelsen.

7177506[/snapback]

 

Det var godt å høre, du er en gledesspreder :) Du har nok gledet mange med det innlegget (13 cm+++)

Lenke til kommentar
Ekke cm det kommer ann på, det er antall støt i minuttet!

7188861[/snapback]

 

Neggu, det er antall meter man støter i sekundet!

 

Lengde er ikke så stress så lenge man er normal da. Eieren av skjeden jeg har tilgang på nå syns ikke det er særlig godt med støting mot livermortappen. Kunne gjerne hatt litt feitere piss men.. *sukk*

Lenke til kommentar

Penis, penis, penis penis.. Jeg blir litt matt. Gutter blir født med en viss størrelse. Den kan ikke endres på noe som helst vis, til tross for ha all spam-mail hevder.

Det eneste som i realiteten er relevant å diskutere, er stramheten/slakkheten hos jenta, for denne _kan_ nemlig varieres! Jenter kan trene seg opp der nede. Ei som er skikkelig trent kan ha like mye glede av en på 11Cm som en på 18.

Ergo er det hele jentenes ansvar når alt kommer til alt, de er de eneste med muligheten til å forandre anatomien sin.

Lenke til kommentar
Penis, penis, penis penis.. Jeg blir litt matt. Gutter blir født med en viss størrelse. Den kan ikke endres på noe som helst vis, til tross for ha all spam-mail hevder.

Det eneste som i realiteten er relevant å diskutere, er stramheten/slakkheten hos jenta, for denne _kan_ nemlig varieres! Jenter kan trene seg opp der nede. Ei som er skikkelig trent kan ha like mye glede av en på 11Cm som en på 18.

Ergo er det hele jentenes ansvar når alt kommer til alt, de er de eneste med muligheten til å forandre anatomien sin.

7190664[/snapback]

I lolled massively.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...