Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kartlegging av erfaringer med forskjellige lengder


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Leketøy gir mer glede enn verktøy, da.

7237071[/snapback]

Word! Hammer + spiker vs. Hammer + dyr som kommer opp av høl på tivoli :D

 

Jeg for min del tror jeg har lest så sinnsykt mye om alt mulig av sånne spørsmål at jeg har fått svarene mine, og jeg må si meg fornøyd med stasen...ta en titt i et penisatlas, eller hvorfor ikke bare i dusjen på skolen eller no? Jeg tror ikke jeg har sett noen som ser like ut, og det er vel som sagt et spørsmål om hvordan man bruker utstyret.

 

...Så var det å lære det, da... :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var da noe og henge seg opp i et lite ord da...jeg er ikke redd for å innrømme det,jeg elsker å leke med penisen til samboeren min. Og han har ingenting imot at jeg leker med han/den heller. Og for all del..jeg elsker at han leker og tuller med meg på mange måter også. Men jeg ser da på ingen måte på han som et leketøy,men har stor respekt for han! Og jeg vet han også respekterer meg høyt. Det var bare en talemåte. så da er jo det neppe noe å henge seg opp i....hehe..tog du an?

Lenke til kommentar
Jasså jgrondal hva er det som gjør en jente "god" i sengen da?

 

(hvis vi her ser bort ifra oral sex)

 

Gutten er, og blir, den som må gjøre mesteparten av arbeidet.

7243529[/snapback]

Noe som bekrefter, at du bare har hatt dårlig sex :)

7243586[/snapback]

 

Det kan godt stemme... men kom med noe konstruktivt istedetfor. (som f.eks hvorfor? på hvilken måte pårvirker kvinnen sexen?)

 

Jeg er enda ung... så man lærer så lenge man lever.

 

Takk...

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Jasså jgrondal hva er det som gjør en jente "god" i sengen da?

 

(hvis vi her ser bort ifra oral sex)

 

Gutten er, og blir, den som må gjøre mesteparten av arbeidet.

7243529[/snapback]

Noe som bekrefter, at du bare har hatt dårlig sex :)

7243586[/snapback]

 

Det kan godt stemme... men kom med noe konstruktivt istedetfor. (som f.eks hvorfor? på hvilken måte pårvirker kvinnen sexen?)

 

Jeg er enda ung... så man lærer så lenge man lever.

 

Takk...

7243717[/snapback]

Ligger du på rygg med hun oppå, så er det vel naturlig at hun tar styringen.

Lenke til kommentar
Vel såklart vet jeg om "riding".. men ikke akkurat det jeg tenkte på.

 

I ridestillingen bestemmer hun hvor langt hun vil ha den inn, hvor fort osv.. men er dette synonymt med hvor god hun er i sengen? (jeg bare lurer, vil ha meninger på dette)

7244419[/snapback]

dama mi har veldig kontroll på musklene i skjeden og kan stramme disse mens jeg er inni henne. for de som ikke har opplevd det så kan jeg bare si - synd for dere! Dette er noe som er VELDIG synonymt med hvor god hun er :thumbup: Det er utrolig digg å kjenne at hun "griper" tak i penis på denne måten. Ellers er det jo klart at en aktiv kvinne er bedre enn en som bare ligger å tar i mot.

 

Størrelse tror jeg ikke har noe å si i seg selv, men har det inntrykket at har du stor penis har du større sjangs for å gjøre suksess for henne enn med en liten en. Men, selvfølgelig må du kunne bruke den uansett størrelse :cool:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...