Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kartlegging av erfaringer med forskjellige lengder


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å høre hvilke erfaringer jenter har med forskjellige lengder på penis, som dem har prøvd ut. Gjorde det vondt? Var det godt? Hvilken lengde, sånn ca. gav deg mest nytelse? Til slutt vil jeg spørre hvilken lengde du tror at du vil ha når du velger ut en gutt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det ikke nødvendigvis størrelsen på penis som har så mye å bety for om det er godt eller ikke, men hvordan man bruker den ;)

 

Gutter, spesielt unge gutter, er altfor opptatt av penislengde. Så lenge man er noenlunde normal, som det enorme flertallet faktisk er, er det ingenting å bekymre seg for.

 

Jenter velger vertfall ikke kjæreste basert på hvor lang penis han har, det kan jeg forsikre deg om.

Lenke til kommentar

Gjennomsnittslendge på penis er rundt 14 cm.

 

Jeg har hørt fra flere at de foretrekker en rundt 18-25, over det blir det vondt. Men igjen det kan være personlige preferanser, og er milevis ifra et fasitsvar.

 

Det holder fint med en gjennomsnittspenis, ettersom det er jo faktisk et flertall, derav gjennomsnitt, som har omtrentlig den lengden.

Lenke til kommentar

"Mange undersøksler konkluderer med at en gjennomsnitts-penis er på mellom 13-14 centimeter. Gjennomsnittstørrelsen varier i de ulike undersøkelsene jeg har sett. En undersøkelse oppga at de hadde funnet et gjennomsnitt på 13 centimeter. Andre undersøkelser oppgir et gjennomsnitt på 15 centimeter. Det vanlige er å regne alle størrelser på penis i erigert tilstand på mellom 11 og 18 centimeter som innenfor normalområdet."

 

Gro Isachsen, Sexpert 2/7-2003

Lenke til kommentar

De aller fleste jenter vil nok ha en stor en. Jeg har spurt så mange jenter, og dem sier alle "STOR".

 

Hvorfor tror dere at alt dem prater om er hvor stor penis typen deres har? Det første veninner spør veninner om når dem får type er hvor stor penis dem har. Så har du ei dame så kan du være sikker på at veninna hennes vet hvor stor penisen din er.

Lenke til kommentar
De aller fleste jenter vil nok ha en stor en. Jeg har spurt så mange jenter, og dem sier alle "STOR".

 

Hvorfor tror dere at alt dem prater om er hvor stor penis typen deres har? Det første veninner spør veninner om når dem får type er hvor stor penis dem har. Så har du ei dame så kan du være sikker på at veninna hennes vet hvor stor penisen din er.

7168051[/snapback]

 

Du har et poeng men det er ikke sammenheng mellom lengde og hvor god man er i sengen/erfaring seksuelt sett. (hvis du har gjennomsnittlig lengde)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
De aller fleste jenter vil nok ha en stor en. Jeg har spurt så mange jenter, og dem sier alle "STOR".

 

Hvorfor tror dere at alt dem prater om er hvor stor penis typen deres har? Det første veninner spør veninner om når dem får type er hvor stor penis dem har. Så har du ei dame så kan du være sikker på at veninna hennes vet hvor stor penisen din er.

7168051[/snapback]

Det er fordi det er det som er allment akseptert, og det blir sett på som normalt å ville ha en type med stor penis. De svarer bare det som blir forventet av de.

 

Selv tror jeg ikke det er så veldig viktig for jenter, de fleste bryr seg nok veldig lite om størrelsen så lenge den fungerer til det den skal.

Lenke til kommentar
Det er akkurat som med oss gutter, vi liker små trange, ikke store åpne slaskete 1.5 liters flaske-åpninger.

7168112[/snapback]

 

Hvis du synest åpningen på 1,5 liters flasker er STOR, så har du et problem med utstyret ditt.

Lenke til kommentar
Det er akkurat som med oss gutter, vi liker små trange, ikke store åpne slaskete 1.5 liters flaske-åpninger.

7168112[/snapback]

 

Hvis du synest åpningen på 1,5 liters flasker er STOR, så har du et problem med utstyret ditt.

7168133[/snapback]

 

Haha, godt poeng. Men tror han misforsto. :p

Lenke til kommentar
Pangaea: Er du jente da? Og hvor langt er "normalt"?

7167383[/snapback]

 

Hehe, nei. Er nok ikke det. Men vet jo såpass at det er ikke lengden på penis som er mest avgjørende for om det er godt eller ikke. Skal man gå med den logikken må det være helt sykt himmelsk med en halvmeters penis. Vis meg den jenta som mener det (og se bortifra at det selvsagt er umulig med så lang penis, med mindre du er hest :D). Har hørt at 15cm er normalt +/- et par cm. Så lenge man ligger innenfor det burde man ikke være bekymret. Og jeg er ganske sikker på at gutter tenker mye mer på dette enn jenter. Det viktigste er at man kan bruke utstyret, ikke hvor langt det er. En del som også sier at blir utstyret noe særlig lenger enn 15-16 cm, så kan det gjøre vondt for jenta. Naturligvis individuelle forskjeller, men kan være greit å ha i bakhodet.

 

For å ta en dårlig analogi. Hjelper ikke med en to-meters baseball-kølle om man aldri treffer ballen.

Lenke til kommentar

Jamen herregud da folkens, alle vet jo hvordan man holder dama med et godt grep og "hjelper henne å ri" eller presse den inn og ut i en behagelig rytme i misjonærstillingen. Vil ikke påstå det er noen stor kunst akkurat. Men hva gjør man dersom musa er veeeeeldig slapp og man har liten penis og hun nesten ikke kjenner det?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...