Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål om analsex


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj, hørtes ikke bra ut. Jeg har hatt mye analsex med xdama, og hun har aldri blødd noe, det eneste var at jeg fikk bæsj på tingen min en gang, men jeg var rask å gå på badet og vaske den, måtte avbryte da seff.

Lenke til kommentar

Noen ganger kan det komme litt blod, og da er det lurest å avbryte.

Du har sikkert laget en liten rift i endetarmen hennes og det kan svi litt, spessielt når hun er på do.

Heldigvis er sår i endetarmen noe som gror fortest på kroppen vår :)

Prøv igjen hvis kjæresten din vil, men vent til det har grodd ;). Bruk masse tid og masse glidemiddel, så går det sikkert bedre neste gang. Fint at dere bruker kondom!

 

(Analsex kan også fort gi Hemorrhoider

Hemorrhoidsalve fås kjøpt på apoteket reseptfritt. Ikke noe farlig å spørre etter det, siden alle som er på apoteket har svin på egen skog :))

 

Edit; Fiksa linken

Edit2; La til litt om Hemorrhoider

Endret av BeFs
Lenke til kommentar

Greit nok å tørre å spørre etter hemoroidesalve på apoteket, men ikke faen om jeg gjør det likevel hvis jeg hadde det problemet. For det irriterer meg at dem som jobber der vet alt om privatlivet. Nei skal det bli noe salve så skal det bestilles i naboens navn, er lei av hva institusjoner, butikker og folk skal vite om ens privatliv.

Lenke til kommentar

Hehe, du trenger heller ikke å oppgi navn, alder og personnr når du skal kjøpe noe reseptfritt på apoteket. Halloweenmaske kan du også gå med, så da er identitets-spørsmålet ditt løst med en gang ;)

 

Håper du sier det du sa nå når du ligger på sykehuset, og holder på å dø.

"Nei, jeg vil ikke si hvem jeg er! La meg heller ligge her med AG3skuddene i brystet mitt!" ..

Tosk.

Lenke til kommentar
Greit nok å tørre å spørre etter hemoroidesalve på apoteket, men ikke faen om jeg gjør det likevel hvis jeg hadde det problemet. For det irriterer meg at dem som jobber der vet alt om privatlivet. Nei skal det bli noe salve så skal det bestilles i naboens navn, er lei av hva institusjoner, butikker og folk skal vite om ens privatliv.

7166708[/snapback]

Hemorroider kan komme av mye rart, det er ikke sånn at du/dama går på apoteket og kjøper salve, så neste dag vet hele bygda at f.eks. du og dama har analsex.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...