Gå til innhold

Nytt timesalg på Netshop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig irriterende hadde enda akkurat lagt høytalerne i handlevogna å skulle legge inn kabinettet å da så jeg det:(

7159671[/snapback]

 

Hmm, må sjekke om jeg også betalte full pris da. Tror jeg bestilt akkurat i samme tidsrom som deg.

 

De sier jo at det skal vare til midnatt, viss dette ikke er tilfelle er jo det veldig synd.

 

EDIT: Ser at jeg akkurat kom før de endret prisene, så jeg fikk varen for tilbudsprisen. Synes det er dårlig viss tilbudsprisene ikke gjelder lengre, ettersom det ble skrevet at dette gjalt frem til midnatt.

 

Hadde sendt en mail med ordren, og spurt om dette er tilfelle. Så kansellert bestillingen viss du eventuelt måtte betale full pris.

 

For netshop er jo dette bare dårlig PR, så regner med at de fikser opp i dette.

Endret av Cissa_K
Lenke til kommentar

Når de hadde 5% på alt så skjedde det samme men de ordnet det da det var noe feil med kloken som serveren brukte eller noe sånt så dere for nok anledning til å kjøpe i morgen eller noe sånt til tilbudspris, men jeg vet ikke hvordan dere kan bevise at dere skulle kjøpe da...

 

Kanskje prøve å sende en mail ?

Lenke til kommentar
Når de hadde 5% på alt så skjedde det samme men de ordnet det da det var noe feil med kloken som serveren brukte eller noe sånt så dere for nok anledning til å kjøpe i morgen eller noe sånt til tilbudspris, men jeg vet ikke hvordan dere kan bevise at dere skulle kjøpe da...

 

Kanskje prøve å sende en mail ?

7159921[/snapback]

 

La inn en ordre med merknad om problemet og sendte en mail, så burde nok ordne seg. Men litt kjedelig er det jo, sikkert en del som vegrer seg til siste stund med å legge inn en ordre, og når prisene da er ordinære igjen vil jeg tippe det er en del potensielle kjøpere som blåser i å bestille i det hele tatt.

 

Men jeg husker det samme problemet når det var 5% på alle produkter ja, så kjenner jeg netshop rett ordner de nok opp i dette!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

@"Whiners":

Har dere lesevansker?

Det står klart og tydelig at tilbudet gjelder fram til midnatt *eller* så langt lageret rekker. (Dette er forøvrig ganske så vanlig i andre butikker/salg).

Istedetfor slik syting som prestert i poster over her... Hvorfor ikke *glede* seg over at Netshop tar slike initiativ og gir gode tilbud til de som følger med og er mer opptatt av å kjøpe isf. å "poste søppel" i forumet? :thumbdown:

Lenke til kommentar
@"Whiners":

Har dere lesevansker?

Det står klart og tydelig at tilbudet gjelder fram til midnatt *eller* så langt lageret rekker. (Dette er forøvrig ganske så vanlig i andre butikker/salg).

Istedetfor slik syting som prestert i poster over her... Hvorfor ikke *glede* seg over at Netshop tar slike initiativ og gir gode tilbud til de som følger med og er mer opptatt av å kjøpe isf. å "poste søppel" i forumet?  :thumbdown:

7160199[/snapback]

 

Hvis du ikke vet hva det dreier seg om...så HOLD KJEFT!

 

Etter innlegget ditt å dømme, så vet du ikke det...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
@"Whiners":

Har dere lesevansker?

Det står klart og tydelig at tilbudet gjelder fram til midnatt *eller* så langt lageret rekker. (Dette er forøvrig ganske så vanlig i andre butikker/salg).

Istedetfor slik syting som prestert i poster over her... Hvorfor ikke *glede* seg over at Netshop tar slike initiativ og gir gode tilbud til de som følger med og er mer opptatt av å kjøpe isf. å "poste søppel" i forumet?  :thumbdown:

7160199[/snapback]

 

Hvis du ikke vet hva det dreier seg om...så HOLD KJEFT!

 

Etter innlegget ditt å dømme, så vet du ikke det...

7160204[/snapback]

 

Tja, etter innlegget ditt å dømme så tror jeg vi konkluderer med QED..

:tease:

Lenke til kommentar

Den siste oppdateringen med nye tilbud kom klokken 22:00.

Etter dette stod det øverst at siste tilbud var lagt ut for dagen og at vi kunne vente oss et nytt time_for_time salg i november.

 

Slik jeg forstod det skulle dette vare ut "tor's dag", altså til kl 23:59.

Noe det ikke helt gjore, slik at flere her på forumet, som enda holdt seg i tankeboksen ikke fikk bestillt varene de hadde valg ut etter ca 23:15?

 

Om dette er noe Netshop ønsker å ordne opp i får vi vente å se..

Er vi brukere som har missforstått eller om feilen ligger hos dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...