Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men hvis det er en spoiler der, er det kjipt. Det er derfor småbarn ikke skulle hatt tilgang til internett.

Godt sagt som alltid Bob. ;)

Skrevet (endret)

Det var også bra at den ikke slutta med at de overlevde og happy ending og alt sånn, og de hadde klart å få effektene til å se mer realistiske ut ved å bruke et crappy kamera.

Nå blir jeg bare provosert over hvordan enkelte bare turer frem på. Er det virkelig nødvendig å spoile slutten på Cloverfield og ødelegge for andre!?

Edit: Ser nå at andre også har fått ødelagt slutten og kommentert det.

Endret av CollectTheCheck
Skrevet

Altså, han skrev jo ikke hvordan det skjer!!

Sånn skjer det:

Et helikopeter lander på brua som kidsa står på, og ut kommer den en isbjørn, og alle dør! sånn er livet

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg slettet et innlegg som jeg oppfattet som spoiler ut i fra kommentarene jeg leste. Heldigvis leste jeg ikke innlegget som inneholdt spoilers og jeg hadde ingen planer om å lese det for bekreftelse heller.

Spoilere slettes uten å blunke.

Skrevet

Så American Psyko i går, må si jeg elsket den. Christian Bale gjør virkelig en av sine beste så langt som jeg har sett. Likte spessielt skuespillet hans når han blir avhørt på den kafeen/restauranten av han detektiven. Det eneste som trakk litt ned var at jeg syntes den motorsag scenen tok litt av selv om det var morro da :p 9/10 fra meg :)

Skrevet

Oi, jeg så nå at jeg spoila for noen. Dette var veldig dumt av meg og jeg har ingen unnskyldninger annet en at jeg var veldig dum. Jeg beklager.

For å ikke gå OT så kan dere ta resten av reaksjonene på PM.

Skrevet (endret)
Hvilken film har sitatet "Can you protect me from yourself?"?

Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring, The (2001)

EDIT: IMDb.com quote-search er fint til slikt :)

Endret av JacEr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...