Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet (endret)
Har lest rykter om at Stephen Kings bok "Bag of Bones" skal filmatiseres; noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Eventuelt linke til ytterlig informasjon.

http://www.stephenking.com/pages/Works/Bag...Bones/movie.php

Er nok en god stund til, men den kommer.

Endret av Slettet+9817234daf
Skrevet

Så Platoon og Silence of The Lambs. Kanonfilmer altså! SOTL gikk rett inn på min topp 10 liste! :D

Utrolig glad for at jeg kjøpte de. Gleder meg til å se Apokalypse Nå! og Full Metal Jacket i morgen.

Skrevet

etter anbefaling fra lederen av konfirmantkurset vårt har jeg nettopp sett American History X, utrolig, selv om de fleste i rommet ble ganske bleike etter arrestasjonsscenen.

Skrevet
Fransk film, ja. Tre av fire filmer på min topp 3-liste er franske (eller delvis). Absolutt mange interessante filmer som kommer fra det landet.

Tre av fire filmer på topp 3-listen din?

Topp 20-listen, beklager.

Skrevet
Fransk film, ja. Tre av fire filmer på min topp 3-liste er franske (eller delvis). Absolutt mange interessante filmer som kommer fra det landet.

Tre av fire filmer på topp 3-listen din?

Topp 20-listen, beklager.

Hvilke filmer da?

Skrevet
cun: Morsomt at du har klint inn Talvisota. Knallfilm

Det er en av de beste krigsfilmene som finnes, ja. Atpåtil er den finsk! Alltid behagelig å se noe godt utenfor det vanlige Hollywood-paradigmet. Den er også mer tilgjengelig enn f.eks. Idi i smotri.

Skrevet

Hey. Lurer litt på om Bibelen som visstnok skulle være fra Helvete i Constantine, som blant annet inneholdt det 17. kapittelet i det første brevet til Korinterne, om den faktisk finnes eller om det kun er noe filmskaperne fant opp. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...