Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor jeg kan få tak i sonefri BD spiller? Googla litt, men uten hell.

 

Oppo BDP-83 og BDP-83SE selges ferdig modifisert til sonefri på DVD og regionfri på BD, av httech.no. Til dels stive priser; henholdsvis 5 990,- og 9 990,- :whistle:

 

Nå har jo Oppo offentliggjort sin nye spiller BDP-93, og 83 (og 80) fases ut. Så hvordan tilgjengelighet på 83 og pris på 93 blir, gjenstår og se.

BDP-93 spiller 3D BD'er, ellers ingen store forskjeller til 83.

Lenke til kommentar

Kommer jo an på hva du og søsteren din liker da. Fra den tynne forklaringen du nettopp kom med kan jeg liste opp alt som går på kino for øyeblikket.

Heh ja. Hun liker Harry potter, twilight og sånne greier og jeg liker det meste som ikke er oppkast fra hollywood og Disney. Det smale og sære er mer min gate.

 

Filmene vi har vurdert sålangt er Scott Pilgrim og Buried :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Trailer for nye The Thing er ute. Flott med Samiid Ædnan som bakgrunnsmusikk. Jeg liker dog ikke at vi snakker engelsk samt at filmen ikke i sin helhet er satt til isødet.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Tv9jp_l9qMY&feature

 

Jeg synes ikke vi trenger noen nyinnspilling av the Thing, jeg. Så filmen for ikke så lenge siden, og den har tålt tidens tann meget godt! Klassikere bør få være i fred.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke vi trenger noen nyinnspilling av the Thing, jeg. Så filmen for ikke så lenge siden, og den har tålt tidens tann meget godt! Klassikere bør få være i fred.

Det er en prequel, som skal omhandle den norske basen som amerikanerne støter på i The Thing. Ikke rart folk tror det er en remake når denne også bare heter The Thing, da. Forhåpentligvis får den en annen tittel…

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke vi trenger noen nyinnspilling av the Thing, jeg. Så filmen for ikke så lenge siden, og den har tålt tidens tann meget godt! Klassikere bør få være i fred.

At The Thing har tålt tidens tann er jeg sterkt uenig i. Makan til dårlige spesialeffekter finner du ikke i filmer fra dette tiåret. The Thing femstår for meg som en ren splatterfilm rett og slett på grunn av hvordan vesenet "the thing" ser ut i filmen. Det blir for teit.

 

For de som trenger en påminnelse:

http://www.youtube.com/watch?v=TevQS4qgE_Q

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...