Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merkelig hvordan man kan ha så totalt forskjellig oppfattelse av noe.

Sant det. Han gjorde jo en god prestasjon; jeg hater den måten å prate på i virkeligheten, og jeg hatet han for å gjøre det. Så det er ikke der det ligger. Er vel mer at jeg digger Bale som en seriøs skuespiller, og i Harsh Times følte jeg ikke at han var "seriøs".

 

Men nå kritiserer du jo selve rollen, ikke prestasjonen.

Helt sant det, men hadde hvilken som helst annen skuespiller gjort den rollen så hadde jeg ikke irritert meg. Er nok mer forholdet mitt til Bale som gjorde at han ødela filmen for min del. Så, jo, Bale ødela filmen for meg.

Endret av Koffeinkanin
Lenke til kommentar
Selv om jeg har denne filmen i dvd-hylla som er knappe 3meter unna,så sitter jeg og ser Constatine på tv3. OG irriterer meg over reklamepausen.

Merkelig verden vi lever i.

 

(forøvrig så liker jeg filmen meget godt. Keanu gjør en god rolle faktisk)

Keanu er veldig badass i den filmen, men det som stjeler showet er Peter Stormare. Ond og kald jævel :love:

Lenke til kommentar
Sant det. Han gjorde jo en god prestasjon; jeg hater den måten å prate på i virkeligheten, og jeg hatet han for å gjøre det. Så det er ikke der det ligger. Er vel mer at jeg digger Bale som en seriøs skuespiller, og i Harsh Times følte jeg ikke at han var "seriøs".

 

Selv om Bale kødder mye rundt i den filmen er jo selve rollen helt seriøs.

Lenke til kommentar
Kjenner så altfor godt til problemet, danielzu. Forekom senest i forrige uke.

Er for mye stress å åpne dvd-cover,sette i dvd'n, bruke fjernkonroll,så på elendige ''you wouln't download a car''-reklamen som ingen bryr seg om uannsett(desverre I might add).

 

Enklere å bare overkomme reklamepause.

Lenke til kommentar
Sant det. Han gjorde jo en god prestasjon; jeg hater den måten å prate på i virkeligheten, og jeg hatet han for å gjøre det. Så det er ikke der det ligger. Er vel mer at jeg digger Bale som en seriøs skuespiller, og i Harsh Times følte jeg ikke at han var "seriøs".

 

Selv om Bale kødder mye rundt i den filmen er jo selve rollen helt seriøs.

Så klart, men jeg håpte du skjønte hva jeg mente. For meg er ikke det helt "han". Så det er bare personlige forhold som gjør at filmen ble dårlig for meg. Ikke selve filmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...