Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Er det mulig å få tak i Nosferatu idag ?

Vet den er laget i 1922, men har veldig lyst å se den.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet
DVD

Spesial shit

Finnes sikkert billigere på www.amazon.co.uk

Og jeg anbefaler filmen! Første riktig gamle jeg så.

Kjøper filmen når jeg får lønning, gleder meg!

Skrevet
Er det mulig å få tak i Nosferatu idag ?

Vet den er laget i 1922, men har veldig lyst å se den.

Filmen er i Public Domain så den kan også lastes ned, eller sees lovlig en rekke steder på nettet feks. Archive.org.

Skrevet

Ekkelt hår! Hvis jeg kunne vært "just the way I could imagine (elns)" så hadde jeg fan ikke sett sånn ut på håret. Så litt kul it filmen da, men litt oppbrukt idè kanskje?

Skrevet

Ideen kommer av sosiale mediers inntog. Med Internett, spilling (Wow) o.l. Ny Luditt-film altså. Som jeg skrev på flaggskipet, jeg er redd håret kommer til å virke litt vel forstyrrende. Men forhåpentligvis er han snauklipt i det meste av filmen.

Skrevet
Syns ikke håret var en forstyrrende faktor i den traileren, og jeg tviler på at håret blir forstyrrende i filmen.

Får håpe du har rett. Filmen virker mer tiltalende for hver gang jeg ser traileren. Er optimist. :)

Skrevet

Noen som har sett "Knowing"?

Jeg syns det hørtes utrolig bra og akkurat min type film...men der tok jeg feil. Er nok noe av det verste jeg har sett på leeeeeenge.

Skrevet

Jeg ble utrolig skuffet av Knowing. Det føltes rett og slett ut som 2 seperate filmer. Første delen, som var ganske gjennomført og spennende. Men andre delen føltes som en helt annen film, og ble rett og slett litt idiotisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...