Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

*snip*

8063645[/snapback]

Du har fullstendig sett bort ifra seriens viktigste innhold! Dattera skal kidnappes/lage problemer/oppføre seg som en komplett idiot ved enhver anledning. Det er da tross alt dette som tilfører serien det dype tematiske innholdet, og de nyanser som gjør at serien fortjener å rulle over skjærmen sesong etter sesong :roll:

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Æsj. Jeg stikker innom filmprat og blir servert lusen serieprat om en lusen serie? Gimme a break. Gå og se Koyaanisqatsi isteden, dere. Alle som én.

8064885[/snapback]

Plz, jeg har anbefalt den filmen leeenge, tro ikke at du kan komme her og være kul med den som anbefaling.

 

Spesielt ikke når du disser 24 samtidig, som startet denne nye TV-revolusjonen og fortsatt holder koken (med stadig voksende seertall).

Lenke til kommentar
Du er aldri blid eller glad eller noe du? Smile!

8064987[/snapback]

Ignorance is bliss :whistle:

8065031[/snapback]

 

Men siden du bruker å være slikt et unikum.

 

Bortsett fra filmen med den vanskelige tittelen du anbefalte i stad, har du noe good shit å anbefale som jeg burde få med meg?

Lenke til kommentar
Men siden du bruker å være slikt et unikum.

 

Bortsett fra filmen med den vanskelige tittelen du anbefalte i stad, har du noe good shit å anbefale som jeg burde få med meg?

8065070[/snapback]

Jeg tror egentlig det holder i lange baner å anbefale en slik film. Men here goes: Sett The Prestige? Knallfilm! Se også La Passion de Jeanne d'Arc fra 1928. Og sist, men ikke minst: Den Enfaldiga Mördaren :thumbup:

 

...og musikkvideoen Closer med Nine Inch Nails

Lenke til kommentar
EDIT: Jeg er selvsagt enig i at Hollywood er feige - men så har de alltid vært det.

8063645[/snapback]

De var spesielt feige under Hollywood-renessansen.

8063720[/snapback]

 

Hmm... aka 50-60-tallet? :hmm:

 

JacEr: Selvsagt, at jeg kunne glemme det der. Selv har jeg brukt det der som "argument" for/mot (hva man nå vil ha det til) serien. Men du slo spiker'n på hodet ja. Dattera skal alltids reddes også. Jack redder verden, og dattera. Så dør dama hans, så dør han. Så våkner han, men så våkner ikke dama hans. Så gifter han seg på nytt, for så å finne ut at nye terrorister har tenkt å gjort faenskap igjen. Disse terroristene er så glupe at de går i de tidligere terroristenes fotspor, så de passer på å nøyaktig bruke 24 timer på hele greia. Flott gjort. Klapp klapp. Kongeserie.

 

Spesielt ikke når du disser 24 samtidig, som startet denne nye TV-revolusjonen og fortsatt holder koken (med stadig voksende seertall).

8064947[/snapback]

 

Litt av en ond sirkel, det der. Seertallet blir større, så folka bak serien må gjøre serien enda bredere og mer hjernedød, så de får flere seere. ^^

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Spesielt ikke når du disser 24 samtidig, som startet denne nye TV-revolusjonen og fortsatt holder koken (med stadig voksende seertall).

8064947[/snapback]

 

Litt av en ond sirkel, det der. Seertallet blir større, så folka bak serien må gjøre serien enda bredere og mer hjernedød, så de får flere seere. ^^

8066017[/snapback]

Du hadde jo sluttet å se på? Snakker du igjen om ting du ikke vet noe om? =(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...