Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det stemmer. Når jeg prøver meg på Export lists-muligheten får jeg bare frem en blank side.

EDIT: Fant ut av det nå.

Endret av Infenso
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

s.Darko-trailer sluppet.

Kilde

Da er den sett. Herreminhatt. Den har tatt det underholdene med Donnie Darko og satt i en usammenhengende Hollywood-setting. Lukter jeg Butterfly Effect 2?

Endret av :--{D
Skrevet (endret)

Den sendes heldigvis ikke på kino. Forhåpentligvis kommer den bare ut på VHS og filmruller. Denne filmen fortjener ikke å bli sett av noen levende mennesker eller dyr.

Edit: Om denne filmen viser seg å være knall når den kommer, så skal jeg unnskylde utsagnet mitt - men frem til da så hater jeg denne filmen.

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet

Lurer på om mennesker sa lignende da de så trailerene til Aliens, T2, Back To The Future 2 etc. "Herregud, typisk Hollywood å lage en oppfølger til en så fantastisk flott film som Alien. Ser ut som de har fjerna alle thrillerelementene og bare putta inn masse våpen og eksplosjoner."

Skrevet

Fikk ikke helt Donnie Darko-feelingen, nei. Men jeg velger å holde mulighetene åpne og jeg kommer til å se den... Det kan jo faktisk hende at den overrasker positivt - Bob_3 har et poeng ;)

Skrevet (endret)
Har ikke sett den jeg. Det var litt ironisk, og litt seriøst ment. Det kan jo hende folk sa det da Aliens-traileren kom. "Typisk å lage en oppfølger. Masse våpen og eksplosjoner. Jævla kapitalister"

Oppfølgere var vel ikke et like stort "problem" på 70/80-tallet. Joda, du har jo Death Wish- og Police Academy filmene osv, men oppfølgere - ødelagt av Hollywood - vil jeg påstå er et mye større "problem" i dag enn det var før.

Aliens, forøvrig er jo en helt annen film enn Alien - og sånn sett er den "dårlig". Back To The Future 2 slår ikke 1'ern heller. EoD.

... Og du bør se S. Darko traileren. Jeg holde pungen min litt igjen da jeg hørte at S. Darko ble annonsert. Kelly var ikke med, som gjorde meg skeptisk. Annet enn det, så var jeg fortsatt relativt interessert, selv om at jeg ikke hadde noen forventninger. Jeg forventet vel egentlig noe á la Butterfly Effect 2 fra starten av.

Men det er ikke før de siste ukene/månedene at jeg har forstått mer og mer hvor dårlig denne kommer til å bli. Hele plottet høres lamt ut, og traileren beviser bare at de har fått med seg effektene fra 1'ern, uten noe mer. De har faktisk bare overbrukt effektene, virker det som. DD er ikke noen jævla Bruckheimer-actionfilm som pyromane mennesker ser på for å få orgasme. Helvete heller.

Endret av Hr. Jenssen
Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Småmuntert lol ;)

Skrevet (endret)

Nå mener jeg at man kan skille mellom filmer som det kan lages oppfølgere av og filmer det ikke går ann. Jeg kan langt lettere se for meg en oppfølger til Shoot'em Up enn Requiem For A Dream 2 f.eks.

Så The Wrestler i kveld. Må si det var vanskelig å gjøre seg opp en mening i grunn. Jeg ble noe skuffet i forhold til engasjement. Trailern var jo 7 ganger så rørende som filmen i seg selv.

Endret av tjalla
Skrevet (endret)

Da fikk jeg sett Slumdog Millionaire og jeg må si at det var en jevnt over god film uten de helt store høydepunktene. I min bok er den nok ikke mer enn en svak 8'er men uansett en fin-fin film.

Freida Pinto (Lakita) er helt utrolig nydelig... tror ikke jeg har sett en så pen inderjente før. (Aishwarya Rai er flott men en litt annen type flott)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
freida-pinto.gif
Endret av Xtra
Skrevet

Tenkte jeg skulle ha et gjensyn med The Departed og har et spørsmål:

Skjønnte ikke bæret av slutten sist jeg så den, noen som kan forklare slutten kjapt? Sikter til at Wahlberg skøyt Damon

Skrevet
Freida Pinto (Lakita) er helt utrolig nydelig... tror ikke jeg har sett en så pen inderjente før.

Jeg mener hun er flott fordi hun ikke ser typisk indisk ut.

Skrevet

Er det noen her som har vært i Italia? I så fall, hvordan står det til med engelsk tekst på italienske filmer? Jeg skal nemlig ta turen til sommeren, og hadde tenkt å plukke med meg noen Gialloer.

Skrevet
Fullstendig enig! The Departed fikk 4 av meg, og IE fikk 8.

Godt å se at det finnes flere som har sett lyset. The Departed må være en av de mest oppskrytte filmene som finnes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...