Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg skjønner virkelig ikke hvordan Knocked Up kan oppfattes som noe annet enn komedie. Er jo ikke en eneste scene uten humor/som er dønn seriøs, selv ikke de mest dramatiske.

Jeg syntes mange av scenene ble 100% drama. Spesielt på sykehuset mener jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vel diskutert akkurat dette før, og jeg gidder ikke akkurat å hente fram og streke under ting i manus, så jeg får vel bare finne meg i at folk oppfatter humor forskjellig. Men helt personlig kan jeg ikke komme på et spenn over et helt halvt minutt som er helt fritt for komiske elementer på slutten. Kanskje bortsett fra det som er direkte fødselsrelatert.

Skrevet

Kanskje du syntes den var skikkelig dårlig? Det var kanskje det du mente^^

Knocked Up er kompisfilm/damefilm for min del. Helt ok film, ikke noe storveis, som passer perfekt til par pils, pizza og gode kompiser.

Skrevet

Say what, folkens? Stiller meg bak Athorb her, Knocked Up er en komedie. Den har absolutt sine dramatiske øyeblikk, men det komiske er sjeldent langt unna. Jeg tar meg i å le høyt hver gang jeg ser Knocked Up, mest fordi jeg kjenner igjen så mange elementer fra den vennegjengen.

Skrevet
25 Best Romantic Comedies @ Rotten Tomatoes. Fornøyd med å se Chasing Amy(som skulle vært _mye_ høyere opp) og Knocked Up på lista, men hvor er Notting Hill?

Hmm. Jeg synes det er merkelig at Love Actually, den eneste bra romantiske komedien som noen sinne er satt i produksjon, ikke er på den lista.

Men men, jeg forventer ikke at andre skal ha smak. :)

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Er alle disse filmene komedier?

Skrevet
Må bare skyte inn at ingenting slår Lange Flate Ballær-filmene. Hadde vært fantastisk om det kom en tredje film :)

Er du seriøs, eller er du et troll?

Ingen av delene han er Liverpool fan, så han viser bare dårlig dømmekraft ;)

Skrevet
Må bare skyte inn at ingenting slår Lange Flate Ballær-filmene. Hadde vært fantastisk om det kom en tredje film :)

Er du seriøs, eller er du et troll?

Ingen av delene han er Liverpool fan, så han viser bare dårlig dømmekraft ;)

ØYH!

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Gleder meg til Mai. Mange gamle helter på skjermen i den den filmen. The Blob<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...